سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین عایق رطوبتی دیوار داخلی آپارتمانی در کرج

نظر

بهترین عایق رطوبتی دیوار داخلی آپارتمانی در کرج : عایق کاری رطوبتی و رنگ نانو عایق رطوبتی برای هر مکان مرطوبی لازم است چرا که رطوبت عامل بالقوه‌ای در ساختمان است که می‌تواند سلامتی و آسایش ساکنین آن را به مخاطره اندازد و به زیبایی و مصالح ساختمان لطمه وارد کند. عایق کاری رطوبتی به هر روشی گفته می شود که به وسیله آن بتوانیم مانع نفوذ آب و رطوبت به داخل مکان مورد نظرمان شویم.

بهترین عایق رطوبتی دیوار داخلی آپارتمانی در کرج

مکان های که به طور مناسب عایق کاری نشده باشند نمور و مرطوب هستند و باعث تداوم و تشدید بیماری‌هایی چون سرماخوردگی و رماتیسم می شوند. رطوبت دیوارها باعث می‌شود املاح نمک موجود در مصالح حل شده، سپس به صورت شوره و سفیدک در سطح دیوارها ظاهر شود. این رطوبت، شرایط مناسبی برای رشد قارچ‌ها فراهم ساخته، بوی نامطبوعی تولید می‌کند. آسیب‌هایی که در اثر رطوبت به مصالح ساختمانی وارد می‌شود عبارت است از: تغییر ابعاد و پوسیدگی چوب، زنگ زدگی فلزات، نرم شدن اندودهای گچی و آهکی و جدا کردن صفحات چوبی به پیوسته. مقاوم سازی ساختمان از جنبه های متفاوتی ارزیابی، سپس نسبت به آن اقدام می شود. یکی از این موارد مقاوم سازی ساختمان در برابر حرارت و رطوبت موجود در فضای محیط اطراف سازه است. حرارت و رطوبت خود به تنهایی می تواند درصد بالایی در فرسوده سازی سازه و کاهش مقاومت ساختمان و همچنین ایجاد هزینه های چندباره داشته باشد. عایق سازی یا آب بندی کردن اصطلاحی می باشد که با ایجاد موانعی برای نفوذ رطوبت به داخل سازه مورد استفاده قرار می گیرد. این کار با استفاده از لایه های پوشش مانند می باشد که دارای ترکیبات متفاوتی بوده و به میزان زیادی از نفوذ آب، حرارت و رطوبت جلوگیری می کند.

عایق رطوبتی دیوار داخلی عایق رطوبتی دیوار داخلی, بهترین عایق کاری دیوارها

انواع عایق های رطوبتی دیوار تولید شده در ایران، با داشتن مزایای زیر مشتریان و خریداران زیادی را در بازارهای داخلی و خارجی به خود جذب کرده است:

  • وزن سبک و یکپارچه بودن عایق.
  • جلوگیری از تجمع حشرات، خزه و جلبک.
  • جلوگیری از ورود صدای باران به ساختمان.
  • آب گریز بودن عایق.
  • چسبندگی فوق العاده به هر نوع مصالح ساختمانی.
  • قابلیت انعطاف پذیری و کشسانی بودن بالا.
  • بالا بردن عمر ساختمان به علت جلوگیری از ورود نم و رطوبت.
  • ترک نخوردن.

انواع عایق های رطوبتی دیوار با توجه به ساخت شان استفاده های متفاوتی دارند، بنابراین مشتریان باید در هنگام خرید با توجه به کاربردی که می خواهند، عایق دلخواه و مناسب را تهیه کنند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.