سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرای پوشش عایق حرارتی سقف شیروانی در شمال کشور

نظر

اجرای پوشش عایق حرارتی سقف شیروانی در شمال کشور : برای پوشش سقف شیب دار می توان از تایل های گوناگون بهره برد. این پوشش ها از انواع اوراق گالوانیزه تا اوراق سیمانی یا پوشش های PVC (پی وی سی) متنوع هستند.

اجرای پوشش عایق حرارتی سقف شیروانی در شمال کشور

پوشش های سقف شیب دار عبارت از ورق های قیری با الیاف طبیعی تحت عنوان آندولین و آندوولیا قابل استفاده در انواع زوایای شیب و شرایط متنوع آب و هوایی، تایل های سفالی از جنس خاک رس تحت عنوان سفال طبرستان، سفال شیرکوه و...، تایل های ورق های قیری با پوشش سنگ ریزه های معدنی رنگی در طرح های متنوع تحت عنوان شینگل و باردولین، اوراق و تایل های سیمانی اعم از ایرانیت، آردواز و روف تایل، تایل های گالوانیزه با روکش سنگریزه های رنگی شامل دکرا، تاپ تایل، مترتایل و...، ورق های گالوانیزه رنگی با طرح های متنوع اعم از ورق طرح سفال، ورق شادولاین و ورق سینوسی، ورق های PVC و پلی کربنات شفاف، انواع ساندویچ پانل صنعتی، تایل های سرامیکی تحت عنوان آندوسر و تایل های سنگ طبیعی با طول عمر بالا تحت عنوان آردویز می باشند. آکروتایل، از انواع پوشش های سقفی قابل استفاده در سطح های شیبدار ساختمان است. این محصول از جنس PVC (پی وی سی) بوده و نسبت به سایر محصولات مرتبط با سقف های شیب دار مقرون به صرفه تر می باشد. با توجه به آزمایشات انجام شده در فلوریدا و آریزونای آمریکا نشان داده شده است که آکروتایل 5 تا 10 سال تمام خصوصیات ظاهری و فیزیکی خود را حفظ می کند. پس از پژوهش های فوق و مشاهده نتایج مرتبط به استفاده از آکروتایل، بهره بری از این پوشش سقفی در بناهای صنعتی و مسکونی رو به رشد می باشد. از خصوصیات آکروتایل می توان به ماندگاری رنگ، جذب بسیار کم گرد و غبار، ضد یخ بودن، عایق در برابر هر نوع شرایط آب و هوا، ضد ضربه بودن، آتش پذیری کم، قابل بازیافت بودن و سازگاری با محیط زیست می باشد.

عایق حرارتی سقف شیروانی عایق حرارتی سقف شیروانی, بهترین عایق شیروانی خانه ها

سقف های شیبدار به دو دسته سرد و گرم طبقه بندی می شوند و این بسته به محل قرارگیری عایق حرارتی دارد. در صورتی که عایق حرارتی بر روی سقف طبقه زیرین زیر شیروانی نصب شود آن را سرد می نامند به این خاطر که در این حالت اتاق زیر شیروانی عایق نبوده و نسبت به سایر قسمت های ساختمان سرد می باشد. در حالتی که عایق حرارتی در خود سقف شیبدار بکار رود اتاق زیر شیروانی نیز مانند سایر قسمت ها دمای مطلوبی داشته و در مصرف انرژی کاهش بیشتری مشاهده خواهد شد. عایق حرارتی xps را می توان برای سقف های شیبدار گوناگون اعم از پوشش های سفالی، تایل های ورقی قیری با سنگریزه های معدنی (شینگل، باردولین)، ورق های قیری با الیاف طبیعی (آندولین و آندوویلا) و غیره استفاده کرد و آنها را عایق کاری کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.