سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش محصولات عایق کاری سطح بتن با کیفیت عالی

نظر

فروش محصولات عایق کاری سطح بتن با کیفیت عالی : عایق کاری سطح بتن از موارد مهم ساخت مخازن بتنی می باشد. سطح صاف وصیقلی بتن و تاثیرات مستقیم جوی بر روی بتن و دوام سازه باعث شده است تا نگاه ویژه ای به این مقوله داشته باشیم. از مهمترین عوامل جذب رطوبت بتن ساختار جاذب آب مصالح مورد استفاده در بتن می باشد. رطوبت تاثیرات مخربی بر روی بتن در شرایط طبیعی و محیطی می گذارد که باعث کاهش دوام و عمر سازه های بتنی می شود.

فروش محصولات عایق کاری سطح بتن با کیفیت عالی

یکی از مسائلی که زمینه فرسوده‌ شدن بنا را مهیا می‌کند، رطوبت است، رطوبت ممکن است ناشی از عوامل متعددی باشد، تنها کاری که می‌توان برای جلوگیری فرسودگی ناشی از رطوبت انجام داد، اجرای عایق رطوبتی روی محل‌های مورد نیاز است،  انتخاب عایق رطوبتی از بین انواع عایق رطوبتی موجود به عوامل متعددی بستگی دارد. عایق رطوبتی بتن ، محصول تک جزئی بر پایه رزین های آکریلیک (واتربیس) بوده که جهت ایزولاسیون سرویس های بهداشتی ، حمام ،استخر، بام ،دیوارهای جانبی و کلیه سطوح داخلی و خارج ساختمان استفاده می گرد. عایق رطوبتی بتن نسل جدیدی از مواد آب بندی می باشد که در این سیستم نقص های موجود در عایق های پایه قیری را کاملا" برطرف نموده و به عنوان یک پوشش آب بند ایده آل در صنعت ساختمان محسوب می شود .لذا جهت آگاهی بیشتر به چند مورد از مزایای عایق رطوبتی بتن به شرح ذیل می توان اشاره نمود :

عایق کاری سطح بتن عایق کاری سطح بتن, مواد پوششی آب بندی بتن

1- عایق رطوبتی بتن کاملا" سازگار با محیط زیست و بدون آلاینده های محیط زیستی و غیرسمی می باشد.

2- اجرای سریع و آسان عایق رطوبتی بتن ، تمیز و بصورت یکپارچه برروی هر گونه سطوح افقی و عمودی گچ،بتن ،سیمان ،آسفالت ،فلز.

3- خاصیت انعطاف پذیری فوق العاده بالای عایق رطوبتی بتن 180+درجه الی 40- درجه سانتی گراد.

4- سهولت در ترمیم آن ( قبل و بعد از نازک کاری ).

5- غیر قابل اشتعال بودن عایق رطوبتی بتن.

6- به عنوان یک پوشش دکوراتیو در رنگ های دلخواه در خارج ساختمان نیز می توان استفاده نمود .

7- 35 درصد صرفه جوئی در مصرف انرژی ، مقاومت بالای عایق رطوبتی بتن در برابر هرگونه شرایط جوی ، نور خورشید (بدون تجزیه شدن و تاثیر منفی ) ، سرما  و یخبندان و نزولات جوی.

 8- غیر سمی بودن عایق رطوبتی بتن.

روش مصرف محصولات آب بندی بتن :

در هنگام اجرای عایق رطوبتی بتن ابتدا می بایست هر گونه آلودگی ،چربی ،روغن و یا پوسته شدگی ها و نقاط سست و لق را از روی سطح زدوده و سپس آن را با آب به خوبی شستشو دهید . درز و ترکها و شکستگیها ی موجود را با ملات ترمیمی مناسب ترجیحا ترک های درشت با عایق با ترکیب سیمان سفید و ترک های ریز پر نمائید .سپس محصول عایق رطوبتی بتن را با غلتک ، قلم مو و یا به صورت اسپری بر سطح اعمال نمائید . (هم زدن عایق رطوبتی بتن توسط همزن برقی و یا دستی قبل از اجرا به پوشش دهی بهتر آن منجر خواهد شد.)  میزان مصرف عایق رطوبتی بتن با توجه به زبری و نرمی سطح در حدود 500 الی 1000 گرم در متر مربع بوده که می بایست حداقل در سه لایه و به فاصله زمانی 3 ساعت انجام پذیرد . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.