سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توزیع و اجرای قیر امولسیون آسفالت سرد درزگیری موقت

نظر

توزیع و اجرای قیر امولسیون آسفالت سرد درزگیری موقت : این مخلوط، ترکیب قیر امولسیون کند شکن (CMS) یا دیرشکن (CSS) با مصالح سنگی با ابعاد مورد نظر به وسیله آسیاب یا میکسر است که پس از ترکیب، قابل حمل و ذخیره به صورت فله (کوه مخلوط آسفالت سرد) یا در نایلون های دوجداره است. در صورت میکس نکردن قیر امولسیون با مصالح سنگی، قیر امولسیون تا سه الی چهار ماه با کیفیت مطلوب باقی می ماند منتها پس از مخلوط کردن قیر امولسیون با مصالح سنگی، باید ظرف یک تا دو روز مصرف شود.

توزیع و اجرای قیر امولسیون آسفالت سرد درزگیری موقت

در صورت استفاده از نایلون های دوجداره و یا وکیوم کردن کیسه ی حامل آسفالت سرد (مخلوط سنگدانه و قیر امولسیون)، می توان آسفالت سرد بسته بندی شده را نهایتا ظرف یک هفته ذخیر و مصرف کرد، بی آن که نیاز به حرارت دهی باشد. اختلاط قیر امولسیون و سنگدانه ها به وسیله میکسر یا بتونیر می تواند در کارخانه یا در محل کار اجرایی صورت بگیرد.

موارد کاربرد آسفالت سرد (Cold Mix):

1- برای درزگیری و لکه گیری موقت، حتی در مکان مرطوب بسیار مناسب است.

2- منعطف و در عین حال، مستحکم در برابر تغییرات آب و هوایی است.

3- می تواند در محل اجرای لکه گیری نیز (در محل کار)، ساخته و استفاده شود.

4- قیر امولسیون برای این کاربرد مناسب است و به خوبی با مصالح سنگی ادغام می شود.

5- کاملاً سازگار با محیط زیست است و بدون دود، انرژی و حرارت دهی، حتی در دمای محیط قابل ساخت و اجرا است.

6- پس از فرآیند شکست، ترافیک می تواند از آن عبور کند.

قیر امولسیون آسفالت سرد قیر امولسیون آسفالت سرد, انواع کاربرد های آسفالت سرد

این محصول در دو نوع بیتومیکس B (شامل بیتومیکس و مصالح برای درست کردن دوغاب آب بندی در ساختمان) ، بیتومیکس R برای پر کردن چاله و نگهداری عرضه می شود. پر کردن چاله و سطوح خراب آسفالت از اولویت های پیشگیرانه بخصوص درفصل پاییزوزمستان بوده زیرا علاوه بر خسارت غیر مستقیم مالی به وسایل نقلیه ، متعاقب نفوذ و جمع شدگی آب ، یخ زدن و توسعه ترک و چاله اتفاق افتاده و سپس نشست لایه های زیرین آسفالت آغاز می شود.در حالی که با استفاده از بیتومیکس R که آسفالت سرد آماده پلیمری با قابلیت نگهداری طولانی ، تخریب موضعی با واکنش به موقع ترمیم وهزینه های تراش و روکش آسفالت را کاهش و دوام رویه آسفالتی را افزایش و از هزینه بالای آسفالت دوباره را کاهش می دهد. از دیگر سو محدودیت های جدید نظیر ذیل با مرمت راه ها با استفاده از بیتومیکس R کاهش خواهد یافت.

  ? عدم امکان استفاده از آسفالت گرم در شرایط مختلف آب و هوایی سرد

  ? فقدان توجیه فنی و اقتصادی حمل آسفالت گرم در فواصل طولانی و مقادیر کم که برای پر کردن چاله لازم است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.