سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پخش روکش چسبی مخصوص آب بندی سرویس های بهداشتی

نظر

پخش روکش چسبی مخصوص آب بندی سرویس های بهداشتی : امروزه نشتی آب، نم زدگی و رطوبت گرفتگی بر روی نواحی ساختمان شامل دیوارها، کف، سقف و نما از معضلات کنونی روزانه به شمار می آید. رفع مشکلاتی نظیر نشتی و نمناکی مطابق با روش های کاملا سنتی تخریب و بازسازی سطوح و لایه های زیرین قدیمی را می طلبد که صرف هزینه زیاد و آشفتگی محیط خانه بار دیگری به مشکلات پیشین می افزاید. اما خوشبختانه با پیشرفت های اخیر در زمینه نانوتکنولوژی (فناوری نانو) مشکلات ما در زمینه آب بندی تا حد بسیار زیادی رفع شده است. 

پخش روکش چسبی مخصوص آب بندی سرویس های بهداشتی 

ژل مخصوص آب بندی، محصولی جدید از نانو تکنولوژی است که به شکل یک خمیر شیری رنگ و دارای خاصیت ترمیم کنندگی می باشد که بدون هیچ گونه تخریب قادر است تا نواحی های آب گیر خانه، سازه و نمای آن را آب بندی کند. استفاده از ژل مخصوص آب بندی به هیچ تخصصی نیاز ندارد. بنابراین، شما قادر خواهید بود پس از خرید،  آن را در محل های رطوبت گیر شامل سرویس های بهداشتی (سینک دستشویی)، حمام، آشپزخانه (سینک ظرفشویی)، تراس، استخر، سونا و جکوزی مورد استفاده قرار دهید. ژل مخصوص آب بندی، علاوه بر دارا بودن خاصیت ترمیم کننده و آب بندی برای درزگیری و بندکشی سنگ ها، موزاییک ها، سرامیک ها و کاشی ها استفاده می گردد. این ژل های آب بندی عموما با عنوان چسب آب بندی سرویس بهداشتی و یا آب بندی کف سرویس ها نیز شناخته می شوند. شکل ظاهری این محصولات غالبا به شکل ژل است و به همین منظور به آن ها ژل آب بندی می گویند. ویژگی های ساختاری چسب آب بندی باعث می شود در دمای بالا و پایین ترک نخورند و نشتی را انتقال ندهند.

چسب مخصوص سرویس بهداشتی چسب مخصوص سرویس بهداشتی, روکش عایق بندی کاشی سرویس ها

روکش کاشی سرویس بهداشتی در موارد زیادی برای دیوار بین کابینت و دیوارهای حمام استفاده می شوند ولی می توانید آنها را روی زمین و برای کفپوش نیز استفاده کنید. این روش تغییر دکوراسیونی کم هزینه و ارزان قیمت است و به راحتی نیز نصب می شود. نکته مهم و جذاب در رابطه با برچسب های کاشی این است که اگر بعد از نصب آن را دوست نداشته باشید، می توانید بعد از مدت کمی از شرشان خلاص شوید و به دنبال مدلهای جدید و جذاب تر بگردید. استفاده از روکش کاشی سرویس بهداشتی بدون آنکه دردسر زیادی داشته باشند و حتی فشار چندانی به کیف پولتان وارد کنند، فضای سرویس بهداشتی یا آشپزخانه را دگرگون می کنند. این برچسب ها مانند هر چسب دیگری عمل کرده و به راحتی روی کاشی های قدیمی نصب می شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.