سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماستیک قیری سرد اجرا درزگیری درز انبساطی سازه بتنی

نظر

ماستیک قیری سرد اجرا درزگیری درز انبساطی سازه بتنی : پر نمودن درزهای انبساطی سازه های بتنی یکی از مهم ترین مراحل در اجرای سازه می باشد . مواد پر کننده درزهای انبساطی سازه، می بایست طوری باشد که با رفتارهای سازه ای سازگار باشد و علاوه بر آن در مورد نفوذناپذیر شدن درز و حفظ خواص، در دراز مدت و داشتن دوام و پایایی طولانی پس از اجرا و عدم مشکلات بهداشتی و زیست محیطی قابل اطمینان باشد. یکی از درزگیرهای ساده و مقرون به صرفه در این راستا ماستیک قیری سرد اجرا می باشد.

ماستیک قیری سرد اجرا درزگیری درز انبساطی سازه بتنی 

ماستیک قیری سرد اجرا، نوعی ماستیک قیری تک جزئی است که از ترکیب لاستیک بیتومن ، قیر و حلال های خاص و افزودنی های شیمیایی ویژه و رزین های امولسیونی تولید شده و قدرت چسبندگی بسیار زیادی به انواع سطوح زیرآیند نظیر: بتن ، آجر ، آسفالت و . . . دارد . ماستیک محصولی است که از آن برای آب بندی استفاده می‌شود. یکی از ویژگی‌ های مهم و مثبت ماستیک ‌ها این است که پس از کیورینگ نیز حالت انعطاف پذیر خود را حفظ می‌کند. هم چنین ماستیک بر روی سطوحی از جنس دیگر نیز قابل استفاده است. بر روی سطوحی از چوب، آلومینیوم، شیشه و سنگ مرمر نیز می ‌توان از ماستیک استفاده کرد. برخی پیمان‌ کاران از ماستیک به عنوان نوعی اتصال دهنده استفاده می‌کنند. به طور مثال از آن برای اتصال پنجره‌ ها به سازه‌ی اصلی ساختمان استفاده می ‌شود. ماستیک سرد اجرا نیز یک نوع پرکننده تک جزئی بر پایه قیر اصلاح شده با قابلیت چسبندگی بسیار بالا به انواع مصالح می باشد که برای پر نمودن درزهای روی سطوح بتنی به صورت سرد اجرا، استفاده می گردد.

ماستیک سرد اجرا ماستیک سرد اجرا, عایق چسبی ماستیک سرد اجرا

موارد کاربرد ماستیک قیری سرد اجرا :

  • ?یه آب بند بر روی بتن و آجر در مخازن و سازه های نگهدارنده آب.
  • چــسب جهت نــصب قطعــات کفپــوش چــوبی، تخته های عایق کننده، پلی استایرین منبـسط شـده و جهت.
  • ایجـاد یـک ?یـه اتـصال دهنـده بـرای م?ت.
  • ایجاد یک ?یه میانی در سازه های جدید درکف.
  • پوشش دیوارهای داخلی و خارجی.
  • تعمیر انواع سقف هـا بـا پوشش قیرگـونی، آسفالت، سرب، روی، آلومینیم، بتن، م?ت سبک، تخته، سنگ، آزبست، ورق آهن موج دار، و به عنـوان یـک ?یـه محافظ در برابر رطوبت.
  • آب بندی عمومی انواع سطوح بتنی، آزبست، عایق بام، سـنگ فرش و چوب.

جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.