سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پوشش امولسیونی پایه قیری سطوح خارجی لوله انتقال آب

نظر

پوشش امولسیونی پایه قیری سطوح خارجی لوله انتقال آب : یک پوشش محافظتی پایه ی قیر می باشد که به منظور ایجاد مانعی دائمی در مقابل عبور آب و بخار آب طراحی شده و می تواند برای ایجاد لایه های مانع تبخیر، پوسته های نم گیر، پوشش مخازن و لوله های آب آشامیدنی، حفاظت از سازه های بتنی زیرزمینی، عمل آوری بتن ضمن حفظ آب و نیز محافظت از سطوح فلزی در برابر خوردگی مورد استفاده قرار می گیرد.

پوشش امولسیونی پایه قیری سطوح خارجی لوله انتقال آب

پوشش امولسیونی قیری یک عایق امولسیونی مایع غلیظی به صورت امولسیون است که می توان آنرا به صورت خالص یا رقیق شده با آب استفاده نمود که پس از مصرف آب آن تبخیر شده و یک لایه مقاوم و قابل انعطاف بوجود می آورد که در آب حل نمی گردد. عایق امولسیونی نوعی عایق رطوبتی است که نیاز به گرم کردن ندارد و در دمای نرمال مورد استفاده قرار می گیرد. بهترین گزینه برای محافظت از سطوح خارجی لوله های انتقال آب و مشتقات نفتی و ... استفاده از عایق امولسیونی یا پوشش امولسیونی است و به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

خواص و اثرات عایق امولسیون پایه قیری : 

  • غیر قابل اشتعال.
  • سهولت و سرعت اجرا.
  • بدون افتادگی و شُره پس از اجرا.
  • چسبندگی زیاد به سطوح فلزی و بتنی دارد.
  • پس از خشک شدن یک لایه قابل انعطاف به جا می گذارد.
  • مقاوم در برابر نمک ها ، یون های کلروسولفات.
  • فاقد حلال های نفتی.
  • قابلیت انحلال در آب پیش از خشک شدن.
  • عدم انحلال در آب پس از خشک شدن.

پوشش امولسیونی پایه قیری پوشش امولسیونی پایه قیری, عایق بندی سطوح لوله های ذخیره

نحوه مصرف عایق امولسیونی :

ابتدا عایق امولسیونی را با مقادیر مساوی آب رقیق نموده و یک لایه به صورت پرایمر بر روی سطح اجرا نمایید. پس از خشک شدن لایه اول (پرایمر)زمانی که دست به سطوح نچسبد، لایه دوم و پوشش دهی اصـلی توسط عایق امولسیونی انجـام می گردد در صورت اجرا عایق امولسیونی بر روی کف و بتن مگر، عملیات پوشش دهی عایق امولسیونی قیری با روش ریزش ماده بر روی مقاطع افقی و تسطیح آن با تی و در سایر موارد عملیات پوشش دهی توسط اجرا با قلم مو یا برس انجام می شود. پوشش امولسیونی قیری یک پوشش محافظتی پایه ی قیری می باشد که به منظور ایجاد مانعی دائمی در مقابل عبور آب و بخار آب طراحی شده است. پوشش امولسیونی (قیری) می تواند برای ایجاد لایه محافظتی پوشش مخازن بتنی و حفاظت از سازه های بتنی زیرزمینی، در برابر خوردگی مورد استفاده قرار گیرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.