سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق کاری استخر با پودر کریستال شونده نفوذگر سطوح بتنی

نظر

عایق کاری استخر با پودر کریستال شونده نفوذگر سطوح بتنی : یکی دیگر از روش ‌های آب ‌بندی استخر استفاده از پودر نفوذگر و کریستال است؛ این روش در مورد استخرهایی که از جنس بتن هستند بسیار مؤثر عمل می‌کند، همچنین این روش آب ‌بندی یکی از روش‌های مقرون به صرفه است. کریستال‌ها به دلیل نفوذ قابل توجهی که به عمیق‌ترین نقاط بتن دارند، می‌توانند به خوبی از استخر در برابر آسیب‌ها محافظت کنند. در این روش پودر با آب مخلوط می‌شود و به ماده‌ای قوی و مؤثر برای محافظت و نگه‌ داری از استخر تبدیل می‌شود.

عایق کاری استخر با پودر کریستال شونده نفوذگر سطوح بتنی

آب بندی استخر با پودر نفوذگر کریستال شونده یکی از روش های آب بندی استخر می باشد. این روش را بهتر است با یکی دیگر از روش های آب بندی به همراه هم و به عنوان مکمل یکدیگر انجام دهید. آب بندی استخر با پودر نفوذگر کریستال شونده به دلیل نفوذ این ماده در سیمان و بتن یکی از روش های مناسب آب بندی مکمل می باشد. پودر نفوذگر کریستال شونده ماده ای است شیمیایی که از ترکیب چند ماده مانند سیلیس و سیمان و مواد دیگر تشکیل شده است. پودر نفوذگر کریستال شونده به راحتی در بافت سیمان و بتن استخر نفوذ می کند و آن را آب بند می نماید. آب بندی استخر با پودر نفوذگر کریستال شونده از آنجا که این ماده تمام سطح روی بتن را پوشانده و داخل منافذ بتن نیز نفوذ و آنها را پر می نماید یکی از بهترین روش های آب بندی استخر می باشد، اما باید به خاطر بسپاریم که این روش نمی تواند به تنهایی جوابگوی آب بندی کامل استخر باشد و حتما باید از روش های مکمل آب بندی نیز برای اطمینان خاطر و پایین آمدن ریسک آب بندی استفاده شود. در آب بندی استخر با مواد نفوذگر کریستال شونده ، این ماده به داخل بافت بتن نفوذ می کند و در معرض آب ، تشکیل کریستال های ریز و سفید رنگی را می دهد که این کریستال ها منافذ بتن را پر نموده و مانع از ورود آب به داخل بتن و خارج شدن از آن می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پودر کریستال شونده نفوذگر استخر پودر کریستال شونده نفوذگر استخر, عایق بندی استخرها

مزایای پودر نفوذگر کریستال شونده :

  • جلوگیری از نفوذ آب.
  • عملکرد آب بندی در دراز مدت.
  • جلوگیری از زنگ زدگی اکسید شدن میلگردها.
  • ترمیم ترک های مویه های تا نیم میلی متر.
  • افزایش آب بندی با گذشت زمان.
  • آسیب بر سطح بتن تاثیر بر آببندی این سیستم ندارد.
  • مقاومت در برابر فشار هیدرواستاتیکی بالا.
  • آب بندی مثبت یا منفی.

پودر نفوذگر سطحی ضد آب کننده بتن (واترپروف بتن) را لیتر آب مخلوط نمایید . تا حصول مخلوطی همگن و یکنواخت عمل میکس را ادامه دهید. برای شروع اختلاط، پودر نفوذگر سطحی ضدآب کننده یا آب بند کننده بتن (واترپروف بتن) را به آب اضافه کنید و از همزن برقی ( دریل + پره ) برای اختلاط استفاده شود. همیشه آن میزان مواد نفوذگر سطحی آب بند کننده بتن (واترپروف بتن) را با آب مخلوط نمائید که نهایتا" تا 30 دقیقه مورد مصرف قرار بگیرد.