سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت عایق رطوبتی کف کولر با اجرا و نصب در محل

نظر

قیمت عایق رطوبتی کف کولر با اجرا و نصب در محل : بدنه کولر آبی از فلز ساخته شده و در تماس مستقیم با آب است. این بدان معناست که بدنه کولر آبی، در معرض زنگ زدن و پوسیدگی قرار دارد. شاید با پوسیده شدن کف کولر، به فکر تعویض کولر آبی بیفتید که ما این کار را توصیه نمی‌کنیم. شما با عایق کاری کولر خود، قادر هستید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید. عایق کردن کف کولر قیمت مشخصی ندارد. زیرا این امر بسته به نوع عایقی دارد که استفاده می‌کنید. اما عایق ‌های پلیمری با توجه به ساختارشان قیمت‌های متنوعی دارند.

قیمت عایق رطوبتی کف کولر با اجرا و نصب در محل

عایق رطوبتی کف کولر را به منظور جلوگیری از زنگ زدگی کف کولرهای آبی استفاده می کنند. خرید عمده عایق رطوبتی کف کولر، بیشتر برای کسانی مناسب است که پروژه های بزرگ آپارتمان سازی را در دست دارند و با یکبار خرید آن هم با قیمت مناسب کار خود را سریعتر از قبل به پیش خواهند برد. دیگر خریداران عمده این محصول نمایندگی ها و فروشگاه های حقیقی موجود در سراسر کشور هستند که با داشتن اطلاعات زمینه ای لازم در مورد محصول ذکر شده، می توانند پاسخگوی نیازها و ابهامات مصرف کنندگان نهایی باشند. اما در کنار همه این ها نقش پر رنگ فروشگاه های مجازی را نباید نادیده گرفت، چرا که امروزه خرید اینترنتی به یک کار عادی در میان مردم تبدیل شده است. عایق کف کولر در واقع ، قیر مشکی مناسب کف کولر می باشد که جهت جلوگیری از پوسیدگی و زنگ زدگی و ترمیم سوراخ های ایجاد شده استفاده می شود. جهت اطلاع از قیمت ها، آشنایی با محصولات عایق کاری کف کولر و همچنین چگونگی ثبت سفارش با مشاوران شرکت گوهر ابنیه پایتخت در تماس باشید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

قیمت عایق کف کولر قیمت عایق کف کولر, بهترین عایق بندی کولر

عایق رطوبتی کف کولر، وسیله ایی است که جهت ترمیم و جلوگیری از زنگ زدگی و پوسیده شدن کف کولر و سوراخ شدن آن به کار می رود. این عایق داری سطحی نازک اما مقاوم است که به خوبی به سطح کار می چسبد. جذب رطوبت به خود، بالا بردن میزان توان خنک کنندگی کولر، ضد زنگ بودن، از مزایای استفاده از این عایق می باشد که در دو نوع مایع و پودری موجود است. بکارگیری از عایق رطوبتی کف کولر باعث می شود تا کولر دیگر نشتی آب نداشته باشد و دچار زنگ خوردگی هم نشود. ولی قیمت عرضه آن در شهرهای مختلف، متفاوت است و این بستگی به نوع عایق و همچنین حجم و اندازه آن دارد. نوع نانو این عایق ها بسیار کاربردی می باشند که در ایران آن را تولیدکنندگان متعددی به بازار عرضه می دارند.