سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین عایق رطوبتی نانو الاستیک جهت آب بندی کف کولر

نظر

بهترین عایق رطوبتی نانو الاستیک جهت آب بندی کف کولر : پوسیدگی کولر آبی از جمله مشکلات رایجی است که احتمال بروز آن در این وسیله آبی بسیار بالا است. پوسیدگی کولر آبی بیشتر در قسمت کفی کولر و در موارد محدودتر در دیواره ها و سقف بدنه کولر ایجاد می شود. از آنجا که آب دادن کولر آبی یکی از تبعات اصلی پوسیدگی این وسیله است، اگر به دلیل سهل انگاری و عدم سرویس کولر آبی به موقع شناسایی رفع نشود، زمینه ساز مشکلات فراوانی دیگری در این وسیله خواهد شد. از جمله این مشکلات می توان به کاهش بازدهی دستگاه در تولید باد سرد، مصرف بیش از اندازه آب، خراب شدن شناور، نم زدن بنا و در نهایت داغ کردن و سوختن دینام کولر آبی اشاره کرد.

بهترین عایق رطوبتی نانو الاستیک جهت آب بندی کف کولر

عایق رطوبتی نانو الاستیک ، مایعی شیری رنگ بر پایه کوپلیمرهای اصلاح شده استایر ن- اکریلیک می­باشد. این عایق رطوبتی به عنوان یک عامل آب­ بند کننده جهت آب بندی اکثر سطوح مختلف با نمای سیمانی، آجری، سنگی و گچی و … کاربرد دارد. از آنجایی که در برخی موارد بنا به نیاز پروژه، نمای نهایی سطوح مذکور می­ بایست حفظ شود، در صورت استفاده از عایق پلیمری RCI، کلیه سطوح با عایق مذکور پوشیده شده و رنگ آن را به خود می­گیرد. لذا با توجه به این که عایق رطوبتی الاستیک بعد از اجرا یک سطح بی­رنگ و شفاف ایجاد می­ نماید، استفاده از این عایق رطوبتی در این موارد، مناسب می ­باشد.

عایق نانو الاستیک :

یکی دیگر از راه های عایق کردن کف کولر استفاده از عایق نانو الاستیک می باشد که به دلیل جنس الاستیکی که دارد، مانع از نفوذ آب به کفی کولر و پیشرفت پوسیدگی خواهد شد. لازم است این لایه در دو نوبت بر روی کفی کولر ریخته شده و سپس با کاردک صاف شود، اما نباید تا قبل از خشک شدن لایه اول، لایه دوم عایق را بر روی کفی ریخت.

عایق نانو الاستیک کولر عایق نانو الاستیک کولر, عایق کاری نانویی کف کولر

عایق نانو الاستیک جایگزینی عالی برای ایزوگام و نما می باشد. قابل توجه ارگان های دولتی ، خصوصی ، سازمان ها ، هتل ها ، بیمارستان ها ، فرودگاه ها ، مجتمع های مسکونی و تجاری و ... ما آماده همکاری و عقد قرارداد در زمینه اجرای عایق نانو با شرایط ویژه و استثنایی هستیم. یک پوشش تک جزئی بر پایه رزین های اکلیریک اصلاح شده می باشد. که پس از اینکه بر روی انواع مصالح اجرا شد، یه غشا کاملاً الاستیک، مقاوم در برابر نور خورشید و باران را تشکیل می دهد. این پوشش دارای چسبندگی بسیار بالایی به سطح زیر کار می باشد و لایه آب بندی که به دست می آید، مانع از تنفس زیر آب بند نمی شود. از این محصول به عنوان عایق رطوبتی روی سطوح مختلف ساختمانی همچون پشت بام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، دیوار های باران گیر و به طور کلی هر کجا که عایق رطوبتی سنتی مانند ایزوگام یا قیر گونی به کار رفته است، مورد استفاده قرار می گیرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.