سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق کاری سقف با ساندویچ پانل سقفی در تهران کرج

نظر

عایق کاری سقف با ساندویچ پانل سقفی در تهران کرج : عایق کاری سقف به دلیل عدم نفوذ رطوبت و نم به داخل ساختمان در فصول بارش زا و عدم هدر رفتن انرژی از سقف حائز اهمیت ویژه ای می باشد. سقف های ساختمان ها از دو نوع مسطح (با شیب صفر درجه تا 15 درجه) و شیب دار (شیب بیش از 15 درجه تا 70 درجه) تشکیل شده است. در سقف های مسطح برای دفع آب جمع شده روی ساختمان نیاز به سیستم زه کشی می باشد.

عایق کاری سقف با ساندویچ پانل سقفی در تهران کرج

ساندویچ پانل ها از سه لایه تشکیل شده اند، دو لایه بیرونی ورقه های از جنس فولاد و یا آلومینیوم است و لایه میانی یک عایق حرارتی می باشد (مانند عایق تخته ای پشم سنگ). اینکه ساندویچ پانل بتواند در عمل نیز بهترین عایق حرارتی ممکن برای سقف ساختمان باشد وابسته به این است که از چه نوع عایق حرارتی در ساختار آن استفاده شده است. نوع عایق حرارتی که در ساندویچ پانل ها استفاده می شود بسیار مهم است و اگر از عایق حرارتی استفاده شود که در برابر انتقال حرارت مقاومت بالایی نداشته باشند عملکرد ساندویچ پنل را به شدت کاهش می دهد و باعث هدر رفتن مقدار زیادی انرژی می شود. اگر لایه میانی ساندویچ پانل را پشم سنگ تشکیل داده باشد به جرعت می توان گفت که ساندویچ پانل بالاترین راندمان ممکن را خواهد داشت.

حرارتی ساندویچ پانل ها حرارتی ساندویچ پانل ها, عایق بندی حرارتی سقف ها

سبک بودن ، بارزترین ویژگی ساندویچ پانل عایقی :

اگر بخواهیم بارزترین ویژگی ای که باعث می شود اهالی ساخت و ساز از ساندویچ پانل به عنوان بهترین عایق حرارتی ممکن برای سقف استفاده کنند سبک بودن آن است در واقع ساختار و موادی که در ساخت ساندویچ پنل ها بکار می رود باعث شده است که سازه های ساخته شده با آن ها بسیار سبک باشد. در ساختار ساندویچ پانل گالوانیزه از یک هسته میانی از جنس فوم عایق پلی یورتان و ورق هایی از جنس ورق گالوانیزه استفاده شده است. ورق گالوانیزه نوعی آهن است که لایه های بیرونی آن از روی تشکیل شده است که حتی با از بین رفتن پوشش روی آهن به هیچ عنوان زنگ نمی‌زند. این پانل نوعی عایق محسوب می‌شود که در برابر حرارت و صوت از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و برای پوشش دهی سقف ، دیوار و پارتیشن بندی داخلی و یا اتاق های سرد ساختمان کاربرد فراوانی دارد. لازم به ذکراست که در انتخاب ساندویچ پانل های گالوانیزه بایستی به ضخامت و شرایط آب و هوایی توجه داشته باشید چراکه با بالا رفتن ضخامت پانل ها تبادل حرارتی هم بین دو محیط کمتر برقرار می‌شود. علاوه بر آن برای ساندویچ پانل برای پوشش پارکینگ خودروها ، سازه های فلزی ، دفاتر کارگاهی ، کانکس ها و ساختمان های پیش ساخته و اداری هم کاربرد دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.