سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اندود نفوذی آب بندی فوگ سیل پوشش سطح رویه آسفالت

نظر

اندود نفوذی آب بندی فوگ سیل پوشش سطح رویه آسفالت : اندود آب بندی و پوشش سطح رویه آسفالتی همانند اندود سطحی، شامل پخش قشر نازک از قیر امولسیونی دیرشکن و یا کندشکن رقیق شده با آب بر روی سطح آسفالتی موجود است. بدین منظور امولسیون قیری را می توان با نسبت های مختلف با آب رقیق نمود. حداکثر میزان رقیق کردن، بکار بردن یک قسمت قیر امولسیونی و پنج قسمت آب است. لیکن در اکثر مواقع قیر امولسیونی رقیق شده با آب به نسبت یک به یک مورد استفاده قرار می گیرد.

اندود نفوذی آب بندی فوگ سیل پوشش سطح رویه آسفالت

 در صورت عدم امکان کنترل ترافیک عبوری و مسدود نمودن راه کاربرد اندود آب بندی بدون سنگدانه می تواند در نگهداری سطح راه مؤثر باشد. این نوع اندود آب بندی برای احیای سطوح آسفالتی قدیمی که قیر آن در اثر هوازدگی، اکسیده و به مرور زمان خشک و شکننده شده اند و همچنین برای پر کردن ترک های کوچک و منافذ سطحی به کار می رود. قیر امولسیونی رقیق شده با کندروانی نسبتاً کم، به راحتی داخل ترک ها و منافذ سطحی نفوذ می کند، همچنین ذرات مصالح سنگی روی سطح رویه آسفالتی را پوشش می دهد. این عمل عمر رویه را افزایش داده و ممکن است زمان لازم برای تعمیر و نگهداری اساسی یا اجرای روکش را به تعویق اندازد. بعد از پخش اندود آب بند باید زمان کافی برای شکست کامل قیر امولسیونی منظور گردد و از عبور وسایل نقلیه از نواحی اندود شده جلوگیری شود. امروزه نگهداری و مدیریت راه ها و جاده ها یکی از مهمترین و بنیادی ترین اصول زیر بنایی کشورها است. کاهش هزینه ها و اقدامات کاهش دهنده زمان ترمیم راه ها از جمله نکاتی است که با استفاده از آسفالت های حفاظتی تحقق می یابد یکی از انواع روش های پیشگیرانه و اصلاحی برای نگهداری و روسازی راه ها فوگ سیل می باشد. شرکت گوهر ابنیه پایتخت به عنوان تولید کننده انواع رده های قیر و همچنین تامین کننده مواد اولیه با کیفیت، مشاوره در انتخاب روش مناسب اجرای پروژه ، تامین ماشین آلات مناسب و کمک به شما در سنجش کیفیت در تمامی مراحل اجرای پروژه تا حصول نتیجه ای موفقیت آمیز ، پشتیبان شما خواهد بود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

اندود آببندی بدون سنگدانه اندود آببندی بدون سنگدانه, اندود حفاظتی فوگ سیل

مشاوره در انتخاب روش مناسب رامی توانید از شرکت ما دریافت کنید. معمولاً یک امولسیون کند شکن با نسبت 50/50 رقیق می شود. می تواند بـا اضافه کردن آب به امولسیون و یا اضافه کردن امولسیون به آب رقیق شود. اولین روش اغلب فوم بیشتری تولید می کند که به فشار آب و نحوه پر کردن بستگی دارد. اندود آب بندی بدون مصالح سنگی با بکار بردن 5/0 تا 5/6 لیتر در هر متر مربع اجرا می شـود. برای اجرای اندود قیری (فوگ-سیل) از قیرهای امولسیونی رقیق استفاده می شود. در این صورت بایستی ضمن مسدود کردن عبور ترافیک در هر باند نسبت به پاشش آن اقدام نمود. استفاده از قیرهای امولسیونی دیرشکن CSS در اجرای فوگ سیل بخصوص برای رویه های آسفالتی که ترک های ریز دارند مناسب تر است. خاصیت دیرشکنی این نوع قیر سبب می شود که قیر زمان کافی جهت نفوذ به ترک های ریز را داشته باشد و رویه آسفالتی بهتر آب بند شود.