سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه اجرای عایق بندی و آب بندی نمای آپارتمان ها

نظر

هزینه اجرای عایق بندی و آب بندی نمای آپارتمان ها : آب بندی به معنی گرفتن درزهایی است که راه نفوذ آب و سایر خراب کننده های سطح نما هستند. این خراب کننده ها عبارتند از باران و برف و باد و گرد و غبار و ورود سرما به داخل ساختمان که به طور فصلی در تمام ماه های سال دیده می شوند. وقتی درزگیری انجام شود دیگر هیچ ماده ای دیگر به داخل ساختمان شما نفوذ نمی کند.

هزینه اجرای عایق بندی و آب بندی نمای آپارتمان ها

بعد از ساختن ساختمان و کار کردن نما بندکشی هایی که سنگ کار انجام می دهد بعد از مدتی از بین میرود.آب از طریق همین بندهای باز به داخل سنگ نفوذ می کند و هم سنگ را لق می کند و هم از طریق دیوار به داخل ساختمان نیز نم وارد می شود که جز خسارت هیچ چیزی به همراه ندارد. چسب آب بندی نما در عایق بندی ساختمان یکی از روش های بسیار کاربردی برای عدم نفوذ رطوبت، گرما و یا سرما به داخل فضای ساختمان است. قیمت چسب های اب بندی با اجرت محاسبه می شود که هم برای شما مقرون به صرفه است و هم ما می دانیم چه چسبی برای چه نمایی استفاده کنیم تا دوباره کاری نشود. از چسب آب بندی نما برای درزگیری در فواصل درب و پنجره، چهارچوب های درب ها و پنجره ها همچنین ترک ایجاد شده در دیوار نیز استفاده می شود. نفوذ آب و هوای (سردوگرم) به داخل ساختمان می باشد که خسارات جدی را به دنبال دارد، می توان گفت که این مشکل هم در ساختمان های نوساز و هم در ساختمان های کهنه ساز وجود دارد.

انواع چسب های ضد آب سازی : 

  1. چسب z90
  2. چسب کاشی و یا آنتیک
  3. چسب بتن
  4. چسب اکواریوم
  5. چسب تیوپی
  6. چسب یک دو سه
  7. چسب های پلی اورتان

بعد از تهیه چسب باید بدانید که کدام را باید باهم ترکیب کنیم که این بستگی به جنس نما دارد.

چسب عایق کاری نما چسب عایق کاری نما, بهترین عایق آب بند کننده

نفوذ رطوبت در این نماها معمولا مربوط به ترک های می باشد که در سطح نما بوجود آمده است و یا به دلیل بند کشی نامناسب در بخش هایی از نما می باشد . در هر دو صورت باید قسمت آسیب دیده ترمیم گردد. در مناطقی که در بیشتر روزهای سال بارندگی وجود دارد و یا رطوبت در منطقه بالاست، آب بند کردن نما کاربرد فراوانی دارد. به طور کلی آب بند کردن نما را به منظور جلوگیری از آلودگی، جرم بستن نما و همچنین جلوگیری از نفوذ و نشت آب به داخل ساختمان انجام می دهند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.