سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش فوم فشرده حرارتی XPS جهت عایق کاری دیوارها

نظر

فروش فوم فشرده حرارتی XPS جهت عایق کاری دیوارها : عایق XPS هر سه ویژگی عایق حرارتی، عایق صوتی و عایق رطوبتی را داراست و این ویژگی منحصر به فرد، عایق اکس پی اس را از دیگر عایق های موجود  متمایز می کند. صفحات یا بردهای xps دارای بافتی تودرتو  و خالی از حفره است که متشکل از گرانول پلی استایرن معمولی یا GPPS بوده که به روش اکسترودی، همراه با ذوب این گرانول در فشار بالا تولید می شود؛ به طور خلاصه می شود گفت که فرآیند تولید عایق ایکس پی اس بر اساس تکنولوژی ذوب مواد، مخلوط کردن پیوسته و تزریق و فشرده سازی در دما و فشار بالا جهت تولید صفحات سخت این عایق صورت می پذیرد.

فروش فوم فشرده حرارتی XPS جهت عایق کاری دیوارها

بر خلاف دیگر روش های تولید که باعث ایجاد حفره و خُلَل و فُرج (منافذ و سوراخ های بسیار ریز) در عایق تولیدی می شود، در روش تولیدِ عایق xps، بافتی یکنواخت با سلول های بسته و نفوذ ناپذیر ایجاد می شود که ضریب انتقال حرارت بسیار بسیار پایین و مقاومت بسیار بالا در برابر نفوذ رطوبت و عبور صوت و فشار به وجود می آید و این روش تولید خاص، رفتار عایق ایکس پی اس را از سایر عایق های مشابه متمایز می کند.

خصوصیات فوم عایق xps :

  • ضریب مقاومت حرارتی بالا : مقاومت مناسب حرارتی عایق xps  سبب بالا بردن راندمان مصرف انرژی می شود و بهترین عایق حرارتی جهت مصرف در دماهای پایین و محیط های مرطوب است. ضریب مقاومت حرارتی در هر اینچ از این عایق حدود 5 می باشد.
  • مقاومت فشاری بالا : عایق حرارتی xps از مقاومت بالا و یکنواختی در کل سطح عایق برخوردارند بطوریکه مقاومت از 250 تا 700 کیلوپاسکال را تحمل می کنند و تنها بین 5 تا 10 درصد تحت این فشار تغییر شکل خواهد داد بنابراین مقاومت بهتری در برابر بارهای ثابت و خزش در زمان طولانی نسبت به دیگر انواع عایق ها دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی xps عایق حرارتی xps, عایق بندی حرارتی سازه

  • عدم تغییر شکل و تغییر خواص : در مورد پایایی و دوام عایق ها و تجزیه نشدن آن ها در دراز مدت نگرانی هایی وجود دارد که عایق xps در طول زمان به عناصر سازنده تجزیه نخواهد شد و از نظر شیمیایی و فیزیکی در طول زمان ثابت خواهد ماند.
  • مقاومت فوق العاده در برابر نفوذ آب و بخار آب : ساختار سلول های بسته در ورق عایق xps  (فوم اکس پی اس) نفوذ هرگونه آب یا بخار آب را غیرممکن می کند. این صفحات به دلیل این خاصیت بارز، مقاومت حرارتی ثابت و تغییر ناپذیری دارند زیرا حضور حتی اندکی رطوبت در بافت عایق سبب انتقال حرارت و کاهش راندمان خواهد شد.
  • مقاومت در برابر رشد گیاهان : عدم امکان تخم گذاری حشرات و رشد جلبک، قارچ و باکتری از مزایای بارز این صفحات می باشد. استفاده این عایق در زیر خاک بلامانع است زیرا ریشه در آن نفوذ نمی کند و پوسیده نمی شود و رطوبت خاک تاثیری بر آن ندارد.
  • عملکرد حرارتی ثابت و بدون تغییر
  • قابل شستشو
  • لبه های مقاوم جهت پوشش یکپارچه و جلوگیری از اتلاف انرژی