سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پخش و توزیع ماستیک سیلیکونایز جهت درزبندی ساختمان ها

نظر

پخش و توزیع ماستیک سیلیکونایز جهت درزبندی ساختمان ها : ماستیک سیلیکونایز بدون هیچ گونه تغییر رنگ و همچنین تغییر حجم برای مدت ها کاربرد دارد. ماستیک سیلیکونایز محصولی مقاوم است که علاوه بر استفاده برای درزهای پنجره می توان برای پر کردن ترک و شکاف آسفالت، سنگ، دیوار و سایر سطوح از آن استفاده کرد. لازم به ذکر است که عملکرد این نوع ماستیک با استفاده از دستگاه چسب زن پلی سولفاید در سطوح صاف و صیقلی نظیر شیشه، سطح آلومینیم، سنگ مرمر بیشتر است. ماستیک متریالی است که با آن کار درزگیری و آب‌بندی کردن مصالحی از قبیل سنگ، آجر و کاشی را انجام می‌دهند و دارای انواع مختلفی از قبیل قیری، سیلیکون، پلی یورتان، پلی سولفید، اکرولیکی و … می ‌باشند.

پخش و توزیع ماستیک سیلیکونایز جهت درزبندی ساختمان ها

این محصول چسبندگی بسیار بالایی به انواع متریال های ساختمانی مثل سنگ، فلزهای مختلف، بتن و متریال های دیگر را دارد. همچنین عمر طولانی دارد و بسیار باکیفیت است. باتوجه به اینکه ماستیک های سیلیکونایز غیر سمی هستند، به همین جهت می‌توان در مصارفی که با آب آشامیدنی برخورد دارند به‌راحتی استفاده شوند. بسیار جالب است که بدانید این محصول قابلیت رنگ کردن دارد و می‌توان از انواع رنگ‌ ها با حلال آب یا تینر برای رنگ‌آمیزی آن استفاده کرد. ماستیک ها با توجه به نوعشان کاربرد متفاوتی دارند.

در ادامه به برخی از انواع کاربردهای این محصول اشاره شده است :

  1. اجرای برخی گونه‌های این محصول به ‌صورت سرد و گرم می‌باشد.
  2. بعضی از آنها مخصوص آب ‌بندی مخزن‌ها و کانال‌های آب و فاضلاب می ‌باشند.
  3. برخی برای کف سازی استفاده می ‌شوند.
  4. گونه‌ای دیگر برای اینکه کانال‌های مخصوص آبیاری را آب‌بندی کنند، مورداستفاده قرار می‌گیرند.
  5. همچنین نوعی دیگر از مدل‌های این محصول برای مقاوم کردن ترک‌های آسفالت در مقابل متریال نفتی و انواع مشابه آن استفاده می‌شوند.
  6. از این محصول در راستای درزگیری و آب‌بندی پنجره‌ها و سایر استفاده‌های بدین شکل نیز استفاده می ‌شوند.

ماستیک سیلیکونایز ماستیک سیلیکونایز, عایق آب بندی ماستیک

ویژگی های ماستیک سیلیکونایز :

ماستیک سیلیکونایز دارای 9 ویژگی اصلی می باشد که شامل :

  • رسانایی حرارتی کم.
  • واکنش شیمیایی کم.
  • ماده غیر سمی.
  • پایداری حرارتی.
  • توانایی دفع آب.
  • عدم اجازه به رشد میکروب هایی نظیر قارچ.
  • مقاوم در برابر نور، اکسیژن، ازن و اشعه ماورا بنفش.
  • عایق الکتریکی.
  • عایق هوا.

انواع عایق ماستیک های قیری به ‌صورت سرد و گرم اجرا می ‌شود و تفاوت نوع سرد و گرم آن، در نوع اجرا می ‌باشد. برای انتخاب نوع سرد یا گرم این محصول باید اول به میزان دما و سپس به افقی یا عمودی بودن درزها دقت کرد. جهت اجرا و سفارش محصولات ماستیک با شماره 09121754110 تماس بگیرید.