سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه اجرای ایزوگام کف سازی سرویس های بهداشتی و حمام

نظر

نحوه اجرای ایزوگام کف سازی سرویس های بهداشتی و حمام : نحوه اجرای ایزوگام کف سازی سرویس های بهداشتی و حمام : سرویس های بهداشتی و محل هایی که در آن جا آب جمع می شوند نیاز به ایزوگام کاری دارند تا آب به کف زمین نفوذ نکرده و باعث ایجاد نم و رطوبت نگردد. عایق کاری کف سرویس بهداشتی به دو صورت انجام می گیرد. عایق کاری هم می تواند توسط ایزوگام انجام شود و هم از قیر گونی برای عایق کاری در کف سرویس بهداشتی استفاده نمایند.

نحوه اجرای ایزوگام کف سازی سرویس های بهداشتی و حمام

هدف از کف سازی سرویس بهداشتی ساختن سطحی قابل استفاده، غیر قابل نفوذ در برابر آب و دوام در برابر فشار برای کاربران است. سطحی که علاوه بر زیبایی و دوام، از جهت ایمنی و استانداردهای ساختمان باید مورد تایید قرار بگیرد. کف ‌سازی سرویس بهداشتی باعث استحکام و مقاومت سرویس بهداشتی در برابر نفوذ و عبور رطوبت خواهد شد. شیب بندی سرویس بهداشتی، کف سازی و آب بندی دارای اهمیت بسیاری است. انجام این امور اکثرا به افرادی که تخصص علمی کافی ندارند و اطلاعات این افراد صرفا تجربی می باشد سپرده می‌شود. این کار می تواند باعث ایجاد خسارات بی شماری هم به خود شخص کارفرما و هم ساکنان ساختمان وارد شود. برای پیشگیری از هزینه‌ های اضافی، متخصصان گوهر ابنیه پایتخت آماده ارائه هرگونه مشاوره به شما عزیزان خواهند بود. جهت اطلاع از فروش ایزوگام های عایق بندی و درخواست نصب و اجرای عایق ایزوگام با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام کاری سرویس ایزوگام کاری سرویس, کف سازی سرویس با ایزوگام

ابتدا باید کف دستشویی، سیمان کاری شود. همیشه یک لایه ی سیمان قبل از قیر گونی بر روی سطح سرویس بهداشتی به کار می رود. سپس لایه های قیر گونی به صورت افقی و عمودی اجرا می شوند.  بعد از سیمانکاری لوله های باقی مانده از فاضلاب به درستی برش زده شوند. در هنگام بریدن لوله ای فاضلاب قبل از ایزوگام کاری سرویس از حرارت برای این کار استفاده نکنید. همینطور از بریدن لوله ی 12 سانتی متری که برای توالت فرنگی تعبیه شده است خداری نمایید تا عمل نصب توالت فرنگی به درستی انجام گیرد. سطح سیمان کاری شده را برای ایزوگام کاری و بهتر چسبیدن ایزوگام با قیر پوشش می دهیم. قیرو گونی کف سرویس ها در دو لایه گونی و سه لایه قیر اجرا می شود و پس از آن برای اطمینان از غیر قابل نفوذ بودن آب سرویس بهداشتی را به آب می بندیم. در ادامه ایزوگام ها را برش دهید و لوله های فاضلاب، روی کف شور، و سطح را به دقت ایزوگام کاری کنید. در هنگام نصب ایزوگام بر روی زاویه ی 90 درجه دقت کافی را به عمل آورید. اگر در کف سرویس بهداشتی از کف شور استفاده شده است حفظ شیب ملایم برای ورود آب به کف شور اهمیت زیادی دارد که ایزوگام کار باید به آن دقت کند.