سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارایی آب بندی انواع موارد ضد آب نمودن سطح نما

نظر

کارایی آب بندی انواع موارد ضد آب نمودن سطح نما : محلول نانو روی سطح خشک و عاری از هرگونه آلودگی توسط قلم مو و یا اسپری تا زمان اشباع سطح اعمال گردد. سطح گچی پس از 24 ساعت تا عمق نفوذ محلول (بین 5 تا 20 میلیمتر) ضد آب خواهد شد.جدیدترین روش عایق کاری و آب بندی که توام با مقاوم سازی سازه نیز می باشد تکنولوژی استفاده از کو پلیمر های آکریلیک فنآوری شده با نانو است.

کارایی آب بندی انواع موارد ضد آب نمودن سطح نما 

ترکیبات محصولات جدید بر پایه امولسیون پلیمرهای آکریلیک می باشند این مواد ضمن کمک به مقاوم سازی سازه ، باعث عایق شدن آن نیز می گردد و در این راستا عملکرد کاملا‏ً متفاوتی دارند، ایجاد یک لایه نازک از این مواد قادر به ضد آب نمودن و یا آب بندی سطوح گچی و سیمانی در دیواره می باشد. قابلیت انعطاف و الاستیسیته این مواد در حد کنترل شده و مناسب با محیط های مختلف سازه ای طراحی و ارائه شده است.

موارد کاربرد آب بند کردن نما :

  • به منظور جلوگیری از نفوذ باران و همچنین رطوبت از آب بند کردن نما استفاده می شود.
  • آب بند کردن نما از نفوذ سرما و همچنین گرما در فصول مختلف به داخل ساختمان جلوگیری می کند.
  • آب بند کردن نما از شوره زدگی نما جلوگیری می کند.
  • یکی از مهمترین کاربردهای آب بند کردن نما را میتوان در جلوگیری از آلودگی نما نام برد.ضد آب نمودن سطح نما ضد آب نمودن سطح نما, عایق بندی نمای سازه ها

از مواد گوناگونی به منظور آب بند کردن نمای ساختمان استفاده می شود که چسب های پلی اورتان و همچنین سیلیکون از مهمترین این مواد هستند. از آنجا که پوششهای نانو فقط در بسترهای قابل تنفس بسیار نازک اعمال می شوند پس از کاربرد خصوصیات خود را حفظ می کنند و این امر آن را به یک ساختار ساختاری کامل تبدیل می کند و باعث می شود بیشترین آلودگی ها توسط باران شسته شوند. استفاده از سنگ ضد آب (ضد آب سنگ) قبل از نصب و اجرای سنگ بر روی نما مانع از اثر لجن روی سنگ به جای تأثیر دوغاب روی سنگ می شود و در نهایت سطح بسیار تمیز است و شستشوها به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. عایق کاری و آب بندی سطوح همراه با مقاوم سازی سازه انجام می شود که این نوع عایق رطوبتی دارای قابلیت انعطاف پذیری مناسب به همراه مقاومت کششی و خمشی می باشد. این محصول جایگزین مناسبی بجای روش های متداول عایق کاری سنتی (ایزوگام و قیروگونی) بوده و رایج ترین روش عایق بندی در پروژه های بزرگ می باشد. جهت اطلاع از فروش محصولات گوهر ابنیه پایتخت با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.