سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی انواع عایق معدنی حرارتی دیوارهای ساختمان در کرج

نظر

نمایندگی انواع عایق معدنی حرارتی دیوارهای ساختمان در کرج : مقاومت این دسته از عایق ها به نسبت عایق های پلیمری بسیار بالاست. محدوده ی دمایی این عایق ها بین 400 تا 700 درجه سانتیگراد بوده و در برابر آتش مقاومت خیلی خوبی دارند. پشم سنگ و پشم شیشه جزء این دسته از عایق های حرارتی محسوب می شوند. معمولا از این نوع عایق ها در ساختمان ها به روش عایق کاری بدون سازه استفاده می کنند ، به دلیل آن که از انعطاف خوبی برخوردار نبوده و همچنین برای عایق رطوبت از لایه های رطوبتی در عایق کاری آن ها استفاده می شود.

نمایندگی انواع عایق معدنی حرارتی دیوارهای ساختمان در کرج

مواد اولیه این عایق ها چه به صورت خالص و چه ناخالص از معادن استخراج شده و فراوری های انجام شده بر روی مواد اولیه، ساختار مولکولی آن ها را دگرگون نکرده است. در اکثر عایق های این گروه عنصر سیلیسیم یکی از مواد اصلی بوده که ساختار عایق بر پایه آن شکل گرفته است. مهمترین تشابهات در این گروه عبارتند از :

  1. تحمل حرارتی بالا (حتی برخی از آن ها جزء مواد دیرگداز به شمار می آیند).
  2. مقاومت کم در برابر نفوذ رطوبت.
  3. عایق های حرارتی بر پایه مواد معدنی انواع گوناگونی به شرح زیر دارند.

عایق حرارتی معدنی عایق حرارتی معدنی, انواع عایق حرارتی ساختمان

فراورده های پشم معدنی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین انواع عایق های حرارتی هستند که از مذاب سنگ ، سرباره و یا شیشه ساخته می شوند. بارزترین وجه تشابه اعضای این گروه، الیافی بودن ذرات آن هاست که در دانسیته های بالا به صورت پانل های فشرده در دسترس می باشند. برخی ویژگی های پشم های معدنی به قرار زیر است :

  • حداکثر تحمل حرارتی این نوع عایق ها در حدود 800 درجه سانتی گراد و مربوط به پشم سرباره است.
  • بزرگ تر شدن ضخامت الیاف آن ها از حدود 6 میکرون (خارج از استاندارد) باعث شکننده شدن آن ها شده و حالت ارتجاعی خود را از دست می دهند.
  • برخی از انواع آن ها می توانند به صورت عایق صوتی نیز به کار روند ولی در مقابل رطوبت باید کاملا محافظت شوند.
  • پاشش ذرات آن ها در فضا و تداوم مجاورت با آن ها می تواند سبب بروز ناراحتی های تنفسی یا پوستی گردد.
  • برای شکل دادن به آن ها از نوعی چسب رزینی مخصوص استفاده می شود که به دلیل پایین تر بودن تحمل حرارتی آن، مقاومت حرارتی محصولات چسب دار تا حدود 350 درجه سانتی گراد کاهش می یابد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.