سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه انواع چسب آب بندی فلزات با کیفیت عالی

نظر

عرضه انواع چسب آب بندی فلزات با کیفیت عالی : اپوکسی متال به رنگ فلزات بوده و مناسب جهت چسباندن فلز به چوب ، شیشه ، انواع پلاستیک و فوم می باشد. این چسب طراحی شده برای مونتاژ قطعاتی که به سختی به هم می چسبند. این چسب فوری مناسب برای چسباندن فلز به فلز و یا به پلاستیک یا آهن ربا می باشد . این چسب مقاوم در برابر رطوبت و شرایط اقلیمی می باشد. چسب تقویت شده با لاستیک جهت چسباندن فلز به فلز و فلز به لاستیک ؛ خصوصا مناسب محل هایی که در آنها نیروی کششی از نوع پوست کنی زیادی وجود دارد و در مواقعی که بارهای شوک لحظه ای بر قطعه وارد می شود.

عرضه انواع چسب آب بندی فلزات با کیفیت عالی

این محصول جهت چسباندن تمام انواع فلزات (استیل ، برنجی ، مس ، آهن  ، تیتانیوم ) ، تعمیر ترک های قطعات فلزی، پر کردن سوراخ روی فلزات، تعمیر نشتی لوله های فلزی، تعمیر دنده های آسیب دیده و زنجیرها بکار برده می شود. چسبندگی بالایی را در آهن، فولاد، مس ، آلومینیوم و برنج ایجاد می نماید. چسب های آب بندی که در بازار به نام چسب آهن شهرت یافته برای چسباندن هر قطعه فلزی ای کاملا مناسب است. البته برای چسباندن برخی قطعات پلاستیکی به هم و چسباندن موکت و فرش به زمین هم می توانید روی آن حساب کنید. چسب آهن به صورت تیوپی و قوطی عرضه می شود. برای استفاده از چسب آهن بهتر است از قلمو بهره بگیرید. برای بهتر چسبیدن چسب هم خوب است 2 سطح مورد نظر چسب کاری شود. اگر می خواهید چسب از محل چسباندن آن بیرون نزند کافی است که حجم چسب را به صورت مسطح پوشش دهید. برای استفاده از این نوع چسب حتما یک دستکش پلاستیکی یکبار مصرف دستتان باشد. چسب آهن به گونه ای فرموله شده که برای چسباندن گستره وسیعی از مواد مناسب است. پایه پلیمری این چسب استایرن بوتادین رابر می باشد. چسب آهن برای چسباندن کلیه سطوحی که باید با سرعت و استحکام بالا به یکدیگر بچسبند، مناسب می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب آب بندی فلزات چسب آب بندی فلزات, عایق چسب آب بندی آهن

نحوه استفاده چسب آب بندی فلزات

برای اجرای چسب آب بندی سطح مورد نظر می بایست خشک و تمیز باشد. درپوش پلاستیکی که سر تیوپ می باشد را برداشته و مقداری از دو مایع را داخل ظرف مربوطه ریخته و مخلوط کرده. دقت داشته باشید که از هر دو مایع به صورت یکسان مخلوط کنید. عمل مخلوط کردن را تا زمان یکسان شدن رنگ چسب ادامه دهید. زمان خشک شدن کامل چسب 24 ساعت می باشد. دمای بالای محیط زمان خشک شدن را کوتاه تر و قدرت چسبندگی را افزایش می دهد. عمل چسباندن را در دمای زیر 5 درجه انجام ندهید.