سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه اجرای چسب های ماستیک در انواع ترک و درزها

نظر

نحوه اجرای چسب های ماستیک در انواع ترک و درزها : ماستیک نوعی مواد الاستیک می‎ باشد که برای پر کردن درزهای انبساطی در سازه‎های بتنی و آسفالتی مورد استفاده قرار می‎گیرد، استفاده از ماستیک سبب می‎گردد که درزها امکان جابجایی در اثر تغییرات دمائی محیط را داشته و همچنین در سازه‎های آبی نیز نقش آببند کنندگی درز را بر عهده دارند. ماستیک ها در پایه‎ های مختلف شیمیایی پلی یورتان، پلی سولفاید، قیری، و سیلیکونی عرضه می‎گردند.

نحوه اجرای چسب های ماستیک در انواع ترک و درزها

انتخاب یکی از انواع این محصول بر مبنای کاربرد استفاده از این ماده صورت می ‎پذیرد، از جمله سایر کاربرد های ماستیک می توان به ترمیم ترک های آسفالت، درزبندی قطعات پیش ساخته و لوله‎ها، درز بندی نمای کامپوزیت، آب بند نمودن سد و نیروگاه ‎ها – منهول ‎ها – مخازن آب آشامیدنی – کانال ‎های آب و فاضلاب – کانال های آبیاری – دور پنجره‎ ها و … اشاره کرد. سطح زیر کار می بایست عاری از هرگونه چربی، گردو غبار و رطوبت باشد. برای این کار می توان از فشار باد و برس سیمی استفاده نمود. سپس ماستیک را در یک دیگ دو جداره و به طور غیر مستقیم حرارت می دهیم و مدام آن را به هم می زنیم تا دمای آن زیاد بالا نرود. درجه حرارت لازم برای سیالیت ماستیک 160 درجه سانتیگراد می باشد. در صورت در دسترس نبودن دیگ دو جداره می توان از حرارت دادن روغن و کنترل مداوم آن و قرار دادن ظرف دیگری درون مخزن روغن و استفاده از حرارت غیر مستقیم جهت اعمال حرارت به ماستیک بهره جست. جهت اطلاع از قیمت ها، آشنایی با محصولات آب بندی و همچنین چگونگی ثبت سفارش با مشاوران شرکت گوهر ابنیه پایتخت در تماس باشید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

اجرای چسب ماستیک اجرای چسب ماستیک, عایق کاری و روش آب بندی

خواص و اثرات ماستیک درزگیر :

  •  مقاوم در برابر سوخت هواپیما.
  •  مقاومت بالا در برابر شرایط جوی.
  •  چسبندگی بالا بدون نیاز به پرایمر.
  • مقاوم در برابر نفت، گریس، روغن و انواع سوخت.
  • مقاوم در برابر محیط های گرمسیری.

ماستیک پلی یورتان یک چسب بسیار قدرتمند بر پایه رزین های پلی یورتان می باشد ،که پس از اجرا در درز موجب اتصال دائمی و پر شدن درز بصورت موثر خواهد شد . ماستیک پلی یورتان پس از گیرش کاملا سخت نخواهد شد و پس از خشک شدن کامل مانند یک لاستیک با خاصیت الاستیسیته بالا و در برابر تنش های سازه ای مقاومت ایده آلی دارد و از هم گسیخته نخواهد شد.