سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توزیع و کاربرد انواع ماستیک رطوبتی در صنایع گوناگون

نظر

توزیع و کاربرد انواع ماستیک رطوبتی در صنایع گوناگون : شرکت گوهر ابنیه پایتخت تولید کننده برتر انواع ماستیک و واترپروف می باشد. ماستیک ها جزو درزگیر های ساختمان هستند که برای درز بندی استفاده می شود. در بین مردم و افرادی که در صنعت ساختمان هستند به درزگیر هم معروف هستند. مجموعه ما انواع مختلفی از ماستیک های درزبندی را تولید کرده است. هر کدام از محصولات ما برای نیازهای مختلف است.

توزیع و کاربرد انواع ماستیک رطوبتی در صنایع گوناگون

ماستیک رطوبتی از جمله مصالح ساختمانی به حساب می آید که عموما از آن جهت درزگیری و آب بندی نمودن سطوح مختلف و همچنین ترمیم و افزایش مقاومت سطوح آسیب دیده مانند پر کردن ترک های موجود در آسفالت و بتن استفاده می گردد. ماستیک درزگیر دارای انواع زیادی می باشد که مصارف بسیار گسترده ای نیز دارند. امروزه از ماستیک ها در صنایع مختلف استفاده های مختلفی می کنند. این محصولات آب بندی و درزبندی در واقع به عنوان عایق رطوبتی در صنایع گوناگون از جمله ساختمان سازی عمل می کنند و به عنوان جایگزینی در برابر عایق های قدیمی مانند ایزوگام و قیرگونی عمل می کنند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ماستیک درزبندی پلی یورتان :

ماستیک HR یک درزگیر تک جزئی است. این محصول بر پایه پلی یورتان می باشد و با رطوبت موجود در هوا واکنش می دهد. این محصول برای درزهایی استفاده می شود که در معرض مواد شیمیایی مختلف هستند. ماستیک درزبندی یک محصول دو جزئی بر پایه پلی یورتان است. نوع روان برای درزهای انبساط افقی مناسب است. نوع خمیری برای درزهای انبساط عمودی و افقی ساخته شده است. 

انواع ماستیک در صنایع انواع ماستیک در صنایع, عایق رطوبتی نوین

ماستیک درزگیر پلی یورتان و پلی سولفاید :

این محصول یک محلول تک جزئی است. این محصول برای بهبود خواص چسبندگی درزگیرهای پلی یورتان و پلی سولفاید است. در شرایط محیطی سخت برای چسبیدن درزگیرها به سطوح مختلف از این محصول استفاده می شود. این محصول تک جزئی بر پایه پلی یورتان با مدول الاستیسیته بالاست. این محصول نیز با رطوبت هوا واکنش داده و عمل می کند.

درزگیر تک جزئی بر پایه پلی یورتان :

یک درزگیر تک جزئی بر پایه پلی یورتان است. این محصول با مدول الاستیسیته بالاست که با رطوبت هوا واکنش می دهد.

ماستیک درزبندی :

ماستیک CS51 یک درزگیر تک جزئی بر پایه پلی یورتان با مدول الاستیسیته پایین است. این محصل  به صورت خمیری و تک جزء است. این محصول نیز با رطوبت هوا واکنش می دهد.

ماستیک درزبندی بر پایه پلی سولفاید :

ماستیک درزبندی PS یک درزگیر الاستیک دو جزئی بر پایه پلی سولفاید است. این محصول به دو صورت روان و خیری تولید می شود. نوع روان برای درزهای انبساط افقی. نوع خمیری برای درزهای انبساط افقی و عمودی کاربرد دارد.

ماستیک و خمیر درزبندی کانال های هواساز و صداگیر :

فرکوفلکس S2 (سیل استیک) یک خمیر تک جزئی جهت  درز بندی کانالهای هواساز و صداگیر است. S2 بر پایه رزین های مصنوعی و فیلرهای معدنی ساخته شده است.