سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی انواع عایق نانو نما واتر سیل S500 در محمدشهر

نظر

نمایندگی انواع عایق نانو نما واتر سیل S500 در محمدشهر : عایق نانو نما واتر سیل S500 بر پایه رزین های آلمانی اکرلیک ، بصورت گرانول های آماده از شرکت سیلانت آلمان وارد شده  و در داخل ایران توسط این شرکت ،  نانو فناوری شده و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. این محصول مایع شیری رنگ با خاصیت واتر پروفی صددرصدی که دارد ، یکی از مواد بسیار حرفه ای آب بندی  میباشد.که توسط هر شخص بدون نیاز به تخریب با هر نوع شیب روی تمامی مصالح و مواد ساختمانی مثل گچ ،سیمان ،موزائیک ، چوب، دوغاب و ملات زیر کاشی مورد استفاده قرار می گیرد.

نمایندگی انواع عایق نانو نما واتر سیل S500 در محمدشهر

محلول ضد شوره واتر سیل s500 بر پایه نانو تکنولوژی با توجه به ابعاد مولکولی در مصالح نفوذ کرده و با کلیه عوامل آبدوست آن واکنش داده و خواص آن را از آبدوست به آبگریز تغییر می دهد. عمق نفوذ بسته به میزان نفوذ پذیری حداقل به میزان یک سانتیمتر بوده و اجازه هیچ گونه نفوذ آب به مصالح را نمی دهد. لذا در غیاب آب به عنوان حلال نمک های مسبب شوره، سطح مثل روز اول بوده و عاری از هرگونه شوره و کثیفی باقی می ماند. با توجه به نفوذی بودن محلول، امکان نفوذ آب از جبهه های دیگر (پشت یا کناره) وجود ندارد. پس از خشک شدن هیچ گونه تغییر رنگ و یا ظاهر در مصالح بوجود نمی آورد و خاصیت ضد آب و ضد شوره آن بسیار طولانی و ماندگار است.

عایق نانو نما واتر سیل S500 عایق نانو نما واتر سیل S500, چسب ماستیک درزبندی نما

این عایق رطوبتی ماده ای می باشد یک جزئی بر مبنا رزین و به صورت سرد اجرا باطن درز های نمایی ساختمان ، خدمت های بهداشتی و غیره قرار می گیرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

موارد مصرف عایق نانو نما واتر سیل S500 :

  • درز های کاشی سرامیک و سنگ ،دور پنجره های یو پی وی سی ، سینک ظرفشویی و روشویی هر شخصی سوای نیاز به تخریب با هر جور شیبی روی کلیه مصالح و مواد ساختمانی آیتم استعمال قرار می‌ گیرد.
  • بر روی کلیه سطوح سیمانی ، بتنی، سنگی ، موزائیک ،گچی ، آجری ، چوبی و غیره با هر نوع شیب منفی یا مثبت قابل اجرا می باشد.
  • به صورت مخلوط با ملات های زیر کاشی و سرامیک واکنش نشان داده و با آب گریز کردن ملات از ایجاد بو در سرویس های بهداشتی جلوگیری کرده و خود نیز به عنوان یک لایه عایق کمکی عمل می کند.
  • با ایجاد یک لایه عایق عایق نانو نما واتر سیل S500روی موزائیک های  پشت بامی از نفوذ آب به داخل  بافت اسفنجی ملات زیر موزائیک جلوگیری کرده و باعث بالا بردن عمر عایق و سبکتر شدن سازه می شود.
  • درز های سنگ و کاشی و سرامیک.
  • سطوح گچی شیب منفی.
  • به صورت مخلوط با ملات کاشی ، بخاطر جلوگیری از فیتیله کردن آب داخل سرویس توسط ملات پشت کاشی و تبله و پوسته نکردن رنگ دیوار های گچی بیرون از سرویس.