سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد عایق ضد حریق HCA در سطوح فلزی آپارتمان ها

نظر

کاربرد عایق ضد حریق HCA در سطوح فلزی آپارتمان ها : پوشش های ضد حریق که برای محافظت از انواع ساختمان ها و مجتمع ها می باشند را باید به درستی انتخاب کنید زیرا این انتخاب صحیح می تواند در حفظ جان و مال شما و دیگران کمک بسیار زیادی کند و زمانی طلایی را برای شما ذخیره کند تا زمان رسیدن نیرو های امداد و کمک رسانی آتش و حریق نتواند شدت یابد و همه ی قسمت های سازه را در بر گیرد. در این صورت کاملا از جان و اموال محافظت و مراقبت شده و کمترین و حداقل ترین میزان خسارت را شاهد خواهید بود.

کاربرد عایق ضد حریق HCA در سطوح فلزی آپارتمان ها

عایق HCA ماده ای است یک جزئی که بر پایه بیتومن رابر و رزین های امولسیون فایر قوی تولید می گردد. عایق HCA در برابر عوامل جوی ، املاح معدنی و اسید های رقیق دارای مقاومت بسیار عالی بوده و از چسبندگی بالائی بر روی سطوح بتنی و آسفالت برخوردار است. این ماده به راحتی با آب رقیق شده و برای عایق کاری سطوح مختلف استفاده می گردد . پوشش های ضد حریق HCA از بهترین محافظ های عایق در مقابل آتش سوزی شناخته شده اند. استفاده از این محافظ های ضد حریق و عایق در سازه هایی که از فلز Expose می باشند، بسیار توصیه شده است زیرا با توجه به مزایایی که به آن اشاره شد بهترین انتخاب برای چنین ساختمان هایی می باشد تا از بروز حوادث بزرگتر جلوگیری به عمل آورد. مجموعه گوهر ابنیه پایتخت با استفاده از بهترین مواد انگلیسی و بهترین دستگاه های آلمانی درجه یک، تلاش کرده تا بهترین مواد و محصولات عایق بندی و آب بندی سطوح داخلی و خارجی را تولید کند و در اختیار شما عزیزان قرار دهد. جهت اطلاع از قیمت ها، آشنایی با محصولات عایق ضد حریق و همچنین چگونگی ثبت سفارش با مشاوران شرکت گوهر ابنیه پایتخت در تماس باشید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق ضد حریق HCA عایق ضد حریق HCA, اجرای عایق ضد حریق

‌ویژگی های پوشش‌های Intumescent) HCA) :

پوشش‌های که در اثر حرارت افزایش حجم داده و از 30 تا 120 دقیقه در برابر حریق مقاوم هستند. این پوشش‌ ها در شرایط مختلف آب و هوایی قابل استفاده بوده است. بهترین راه کار جهت محافظت از سازه‌ های فلزی (Expose) هستند. همچنین ضخامت نازک این پوشش‌ ها باعث صرفه جویی در هزینه و منابع انسانی می‌شود.

طریقه کاربرد این محصول :

  • سطح مورد استفاده بایستی کاملا” خشک ، تمیز باشد.
  • عاری از هرگونه گرد و غبار و مواد چربی و نفتی باشد.
  • هرگونه مواد اضافه چسبیده به سطح یا قطعات سست آن جدا شود .
  • عایق HCA بوسیله جاروی پلاستیکی ، تی لاستیکی و یا اسپری نازل درشت اندود می گردد .