سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درزگیر چسبی HES سطوح بتنی داخل و خارج ساختمان ها

نظر

درزگیر چسبی HES سطوح بتنی داخل و خارج ساختمان ها : درزگیری سطوح بتنی داخل و خارج ساختمان ، پرکردن درزهای انبساطی دیوارها ، سقف ها ، کف ها و ترک های عمیق ساختمانی ، بند کشی کاشی ، سرامیک ، سنگ ، موزائیک و آجر در داخل و خارج ساختمان ، قابل استفاده در محل اتصال سیمان با چهارچوب پنجره های آهنی ، چوبی ، پی وی سی وحتی آلومینیومی برای جلوگیری از نفوذ آب باران، ترمیم درزهای باز شونده سطوح گچی (جای میخ، پیچ و ..) ، جهت درزگیری سینک های ظرفشویی و دستشویی، کناره ورودی و خروجی لوله های آب و فاضلاب، درزگیری بدنه خودرو در صنف صافکاری و نقاشی، درزگیری دور وان ، جکوزی، توالت فرنگی و انواع سطوح دیگر کاربرد دارد.

درزگیر چسبی HES سطوح بتنی داخل و خارج ساختمان ها

چسب ماستیک چسب مایعی است که برای عایق کاری و آب بندی سقف های شیروانی کاربرد دارد. با چسب ماستیک محل هایی که با پیچ سرمته سوراخ شده است را آب بندی کنید و درزها و خطوط اتصال (اورلپ یا هم پوشانی ) ورق ها را با چسب ماستیک آب بند کنید. چسب ماستیک بسیار شبیه چسب آکواریوم بوده و با تفنگ چسب آکواریوم مورد استفاده قرار می گیرد. با این تفاوت که چسب ماستیک به نور خورشید و گرما و سرما مقاوم بوده و با مرور زمان پوسیده نمی شود. تولید محصولات چسب ماستیک مرغوب مجموعه گوهر ابنیه پایتخت که با استفاده از بهترین مواد انگلیسی و دستگاه های آلمانی درجه یک توانسته، شعار ایجاد آرامش و اطمینان را برای مصرف کننده تحقق بخشیده است.همچنین این شرکت با بکارگیری نیروی متخصص همواره تلاش می کند تا با ارائه مشاوره و پشتیبانی به مشتریان ، آنها را در مسیر اطمینان از خریدشان همیاری کند. جهت اطلاع از قیمت ها، آشنایی با محصولات چسب ماستیک و همچنین چگونگی ثبت سفارش با مشاوران شرکت گوهر ابنیه پایتخت در تماس باشید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب قیری ماستیک HES چسب قیری ماستیک HES, درزگیری و عایق بندی سطوح

مزایای چسب درزگیری HES :

1: خاصیت لاستیکی و انعطاف پذیری زیادی دارد.

2: در برابر  آب دریا و شرایط جوی آب و هوا پایدار است.

3: دارای چسبندگی بسیار عالی بر روی بیشتر سطوح می باشد.

4: بعد از اجرا به سرعت سخت می شود.

طریقه کاربرد چسب های درزبندی :

سطح زیر کار بایستی کاملا خشک و عاری از هرگونه گرد و غبار و مواد چربی و نفتی بوده و هرگونه مواد اضافه چسبیده به سطح یا قطعات سست آن جدا شود . ذوب کردن بوسیله حرارت دهی غیر مستقیم با استفاده از یک مخزن ذوب کننده دوجداره انجام شود.