سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه مستقیم کارخانه عایق رطوبتی ایزوگام گیتی گستر دلیجان

نظر

عرضه مستقیم کارخانه عایق رطوبتی ایزوگام گیتی گستر دلیجان : شرکت تولیدی ایزوگام گیتی گستر دلیجان با توجه به نیاز روز افزون بازار ساختمان و تاسیسات، محصولات متنوع با توجه به شرایط آب و هوایی مختلف و همچنین نیاز و درخواست مصرف کنندگان و مشتریان به بازار عرضه می نماید. ایزوگام فرآورده‌ای نفتی و لایه ‌ای پوششی است برای عایق کردن سطوحی چون پی، دیواره، کف و بام ساختمان‌ها و استخرها در مقابل نفوذ آب می باشد. دو نوع ایزوگام در بازار موجود است : تک‌ لایه پلی ‌استر که ظریف ‌تر است و انعطاف بیشتری دارد، دو لایه تیشو و پلی ‌استر که ضخیم ‌تر است و به جای ظرافت و انعطاف ، استحکام بیشتری دارد.

عرضه مستقیم کارخانه عایق رطوبتی ایزوگام گیتی گستر دلیجان

ایزوگام گیتی گستر دلیجان چه تک‌ لایه ، چه دو لایه، ممکن است با روکش آلومینیومی یا بدون آن باشد اگر قصد دارید سطوحی مثل پشت ‌بام را ایزولاسیون کنید که در برابر تابش مستقیم نور خورشید و گرما قرار دارد ، بهتر است از ایزوگام با روکش آلومینیوم ( فویل دار ) استفاده کنید. از طرفی اگر قصدتان عایق کاری پی ساختمان یا دیواره و کف سرویس ‌های بهداشتی است ، از نوع بدون روکش استفاده کنید تا اقتصادی تر باشد. چنین ایزوگام هایی با توجه به کیفیت منحصر به فردی که دارند، در پروژه های صادراتی می تواند بهترین پیشنهاد به حساب آید که در نتیجه برای عرضه مستقیم این ایزوگام های خوب، اقدام نموده ایم. ایزوگام های دولایه فویلدار، از ترکیب پوشش مقاوم قیر به همراه الیاف مصنوعی تولید شده اند و می توانند یک عایق مطمئن و تضمین شده در برابر آب و رطوبت به حساب آیند و نصب آن به کمک شعله و حرارت انجام می شود. با توجه به مقاومت بالای ایزوگام های دلیجان پلیمری، ضمن استفاده از آن ها می توانید به مرور زمان، هزینه های خود را در خصوص عایق سازی، تا حد چشمگیری کاهش دهید.

ایزوگام مرغوب دلیجان ایزوگام مرغوب دلیجان, عرضه مستقیم ایزوگام

اما برای خرید عمده ایزوگام، شرکت گوهر ابنیه پایتخت توانسته شرایط خوبی را فراهم آورد که شما مشتریان در هر نقطه از کشور که قرار داشته باشید، شرایط لازم برای سفارش مستقیم از کارخانه را داشته باشید. راه های ارتباطی تیم فروش ما در اختیار شما بوده تا ضمن کسب مشاوره و انتخاب یک ایزوگام خوب و با کیفیت با توجه به نوع کاربری، بتوانید سفارش خود را هم در اختیار ما قرار دهید. جهت اطلاع از شرایط فروش و اجرای محصول ایزوگام با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.