سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترمیم و تعمیر بندکشی کاشی سرامیک بدون نیاز به تخریب

نظر

ترمیم و تعمیر بندکشی کاشی سرامیک بدون نیاز به تخریب : گرفتن درز و فواصل بین کاشی و سرامیک در ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که اگر این مسئله به خوبی انجام نشود موجب نفوذ آب و رطوبت به قسمت های مختلف شده و پس از مدت کوتاهی پوسیدگی ، زنگ زدگی و تخریب به بار می آورد. چسب سرامیک و کاشی پرکننده ضدآب است که پس از نصب کاشی و سرامیک می توان از آن برای درزبندی و پر کردن حد فاصل میان آن ها ، به پایان رساندن لبه های نصب کاشی و سرامیک استفاده کرد.

ترمیم و تعمیر بندکشی کاشی سرامیک بدون نیاز به تخریب

از کاربردهای دیگر استفاده این چسب بر روی آب بندی های قدیمی کاشی ، سرامیک و انواع درز هاست که بر اثر گذر زمان زرد و کثیف شده اند. به دلیل رنگ سفید چسب ، شما می توانید با درزگیری مجدد روی درزهای قدیمی آن ها را تمیز و درخشان کنید و محیط سرویس بهداشتی ، حمام یا آشپزخانه تان را تمیز و نو کنید. در بند کشی های قدیمی و از بین رفته سرویس های بهداشتی و  رفع نم بدون خرابی با محصول نانو بندکشی ابتدا اقدام به تخریب بندهای آسیب دیده و پوک با چکش و قلم می نمایید. سپس جهت پر نمودن بند ها و بند کشی اقدام به افزودن مقدار کمی سیمان سفید (به میزان 200 گرم پودر مکمل بندکشی به ازای یک لیتر از مایع نانو ) نمایید. سپس ترکیب به دست آمده را با هم زدن مناسب به صورت دوغابی روان درآورید ، بطوری که در درزها نفوذ نمایید. جهت اطلاع از فروش و اجرای محصول درزبندی کاشی و سرامیک و ترمیم آنها با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ترمیم درز بندی سرامیک ترمیم درز بندی سرامیک, آب بندی سرامیک با بهترین محصولات

ویژگی های چسب درزگیر :

  1. یک محصول آماده تزریق و پر کردن
  2. آسان محصول جهت تزریق چسب به کاشی در بازار
  3. تزریق رنگ سفید برای رفع و پوشاندن درزهای کثیف و قدیمی
  4. مناسب برای انواع کاشی کف
  5. ضد آب و ضد قارچ

بهترین روش رفع نشتی سرویس بهداشتی و عایق کاری بدون تخریب استفاده از چسب رفع نم با تکنولوژی نانو می باشد. این عایق رطوبتی از روی کاشی و سرامیک اجرا می شود و هیچ گونه رنگ و جسم اضافه ای روی کاشی ایجاد نمی کند و طرح و رنگ کاشی و سرامیک حفظ می شود و با ضربه جا به جایی وسیله و… هم خراب نمی شود. اجرای این عایق بسیار ساده می باشد و نیاز به تخصص خاصی نیست و خودتان می توانید اقدام به رفع نشت ساختمان کنید.