سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارایی پوشش های سقف شیبدار آکروتایل در انواع سازه

نظر

کارایی پوشش های سقف شیبدار آکروتایل در انواع سازه : آکروتایل، یکی از انواع پوشش های سقف قابل استفاده در سطح های شیبدار است. این محصول از جنس pvc  است و نسبت به سایر انواع سقف شیبدار اقتصادی تر است. آزمایش هایی انجام شده در  فلوریدا و آریزونای آمریکا (که تابش نور فراوانی را در انجا پیاده می کنند) نشان داد اکروتایل بین 5 تا 10 سال تمام خصوصیات ظاهری و فیزیکی خود را حفظ می کند. با توجه به این نتایج استفاده از پوشش های سقفی اکروتایل در بنا های صنعتی و مسکونی در حال رشد می باشد.

کارایی پوشش های سقف شیبدار آکروتایل در انواع سازه

ورق های پوشش سقف شیبدار که با نام تجاری آکروتایل معرفی شده اند از جنس پلی وینیل کلراید pvc با پوشش رزین مهندسی ASA اصلاح شده Acrylonitrile Styrene Acrylate که حاصل تحقیقات آزمایشگاه آمریکایی می باشد. این ورق ها در ایران به عنوان ورق های پی وی سی طرح سفال شناخته شده است که بیش از 50 درصد از pvc تولید شده و در صنعت ساختمان استفاده می شود. به طور کل می توان گفت ورق های پی وی سی طرح سفال جایگزین مناسبی برای انواع ورق های گالوانیزه , فایبرگلاس , آردواز و ایرانیت می باشد. آکروتایل یک محصول جدید در زمینه پوشش های سقف شیروانی و دیواری می باشد که با بهره گیری از به روز ترین تجهیزات و تکنولوژی های روز دنیا توانسته جای گزین مناسبی از نظر کارایی , کیفیت و صرفه اقتصادی نسبت به سایر محصولات مشابه خود شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

رنگ بندی سقف آکروتایل :

در رنگ های مختلفی مانند : سفید ، کرم ، قهوه ای ، طوسی ، قرمز ، آبی ، زرد.

پوشش سقف شیبدار آکروتایل پوشش سقف شیبدار آکروتایل, عایق عالی انواع سقف شیبدار

آکروتایل یک نوع پلاستیک سخت است که پلی وینیل کلراید جزء ساختار اصلی آن می باشد و در طی فرآیندی شیمیایی حرارتی تولید می شود. در واقع محل نصب این سقف در سطحی پایین تر از سقف اصلی است که بسیار آسان و سریع نصب می شود. سقف pvc  یا (سقف کاذب) یکی از شاخه های معماری داخلی می باشد که برای پوشش سقف اصلی (زیر سقف) به کار می رود. این نوع سقف به دلیل سبک بودن قابل استفاده در پوشش سقف های شیروانی مکان های از قبیل بیمارستان ها، ساختمان اداری در قسمت هایی مانند آشپزخانه، سرویس بهداشتی،  پارکینگ است. یکی از مزیت های خوب این سقف این است که دیگر دغدغه پوشاندن عوامل زیر سقف را از میان می برد. همینطور سقف pvc قابلیت های مانند نورپردازی مناسب با توجه به محل کار یا زندگی، آکوستیک کردن فضا، کارکرد دکوراتیو و جلوگیری از اتلاف دما را نیز دارد. همانطور که گفته شد سقف کاذب در مکان های مختلفی به کار رفته که نوع دیگری از آن ورق آکروتایل است که برای پوشش سقف های شیبدار از جنس pvc مورد استفاده قرار می گیرد. از سقف شیبدار پی وی سی برای ساختمان ویلایی، باغ های بزرگ، پارکینگ و … استفاده می شود.