سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به صرفه ترین عایق رطوبتی نما ساختمان در کرج و حومه

نظر

به صرفه ترین عایق رطوبتی نما ساختمان در کرج و حومه : سنگ های نمای ساختمان بسیار فشرده است و آب کمتر درون آن رسوخ می کند اما ماندن و پهن شدن آب روی سنگ ها باعث ایجاد رسوب، غشاء زیستی و نفوذ جامدات معلق در سنگ میشود و این ها عواملی هستند تا جلبک ها بر آن چسبیده و رشد کنند. جلبک باعث رشد فزاینده مجموعه ای از کپک ها ، باکتریها و سایر میکروارگانیسم ها می گردد که مجموعه ای مضر برای سلامتی انسان و ظاهر سنگ ها هستند. در اثر اعمال پوشش ضد آب تهیه شده توسط گروه تولیدی اجرایی هورسان بر روی سنگ، جلبک و به تبع آن قارچ و کپک نیز فرصتی برای رشد پیدا نکرده و ظاهر سنگ تمیز و زیبا می ماند.

به صرفه ترین عایق رطوبتی نما ساختمان در کرج و حومه

از آنجایی که یکی از دلایل وارد شدن خسارت به ساختمان ها نفوذ نم و رطوبت در مصالح ساختمانی است. به منظور جلوگیری از این خسارات باید از موادی مقاوم در برابر رطوبت و آب استفاده شود. که آن را عایق رطوبتی می نامند. عایق های رطوبتی نما را می توان در بام های ساختمان، نما های ساختمان، مکان هایی که آب و نم در آنجا بسیار است مانند سرویس های بهداشتی و استخر ها و … مورد استفاده قرار داد. به طور کلی عایق کاری به منظور ایجاد پوششی برای کنترل و جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت درون مصالح ساختمانی و خسارت ناشی از آن است.

عایق رطوبتی نمای سیمان عایق رطوبتی نمای سیمان, آب بندی نانو نما

صدمات ظاهری ناشی از جذب آب در ساختمان :

  1.  شوره زدگی و خسارات ناشی از نمک .
  2.  ترک های ناشی از تورم و انقباض .
  3.  قارچ ها، خزه ها و جلبک ها .
  4.  کپک ها و تغییرات رنگ .
  5.  کثیف شدگی زودهنگام .

صدمات ساختاری ناشی از جذب آب در ساختمان :

  • واکنش سیلیکاتی قلیایی .
  • یخ زدگی و ذوب شدن پیاپی آب در مصالح .
  • کربونیزاسیون ، باران های اسیدی ، سولفاته شدن .
  • خوردگی آهن آلات به کار رفته در ساختمان .
  • اثرات ناشی از اشعه ماوراء بنفش .

با استفاده از محصولات آب بندی و عایق کاری گوهر ابنیه پایتخت ساختمان خود را در برابر خسارات ناشی از جذب آب بیمه نمایید. تولید محصولات مرغوب گوهر ابنیه پایتخت با استفاده از بهترین مواد انگلیسی و دستگاه های آلمانی درجه یک ، شعار ایجاد (آرامش و اطمینان ) را برای مصرف کننده تحقق بخشیده است. تجربه چندین ساله در عملیات های عمرانی و ساختمانی شرکت ما و در نتیجه رضایت مشتریان انتخاب محصولات ما را نسبت به سایرین راحت تر می کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.