سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خواص و مزایا عایق رطوبتی ایزوگام مرغوب فاخر دلیجان

نظر

خواص و مزایا عایق رطوبتی ایزوگام مرغوب فاخر دلیجان : استفاده از عایق‌های رطوبتی نامطلوب در ساختمان‌ ها مشکلات فراوانی را همچون تخریب بخش‌هایی از ساختمان و متحمل شدن هزینه‌های بسیار برای ساکنان آن به همراه دارد متاسفانه به دلیل نبود آگاهی‌های لازم از سوی شهروندان نسبت به ویژگی‌های عایق رطوبتی مطلوب و مرغوب و نیز تبلیغات ناسالم برخی شرکت‌ها، مشکلات ناشی از این امر بیش از پیش بر شهروندان تحمیل می‌شود.

خواص و مزایا عایق رطوبتی ایزوگام مرغوب فاخر دلیجان

ایزوگام فرآورده‌ای نفتی و لایه‌ای پوششی است برای عایق کردن سطوحی چون پی، دیواره، کف و بام ساختمان‌ها و استخرها در مقابل نفوذ آب. شرکت تولیدی ایزوگام دلیجان با توجه به نیاز روز افزون بازار ساختمان و تاسیسات، محصولات متنوع با توجه به شرایط آب و هوایی مختلف و همچنین نیاز و درخواست مصرف کنندگان و مشتریان به بازار عرضه می نماید.

ایزوگام فاخر دو لایه استاندارد با روکش آلومینیوم :

این نوع لایه با استفاده از قیر مخصوص ایزوگام با فرمول اختصاصی و لامینت کردن یک روکش آلومینیوم تولید شده است قیر مخصوص به کار رفته باعث افزایش مقاومت لایه در برابر عوامل محیطی و جوی و روکش آلومینیوم باعث افزایش طول عمر مفید لایه تا حدود دو برابر شده است.
ترکیبات ایزوگام های دلیجان فاخر : ترکیبات بکار رفته در لایه روکش دار  شامل یک لایه پلی استر ، قیر مخصوص ایزوگام و یک لایه پشم شیشه (تیشو) و روکشی از آلومینیوم همراه با پلی اتیلن فیلم می باشد.

ایزوگام فاخر دلیجان ایزوگام فاخر دلیجان, ایزوگام مرغوب دلیجان

مشخصات ظاهری : لایه روکش دار در ابعاد 10*1 متر (طول*عرض) و ضخامت 4 میلیمتر و وزن تقریبی 41 کیلوگرم به صورت رولهای وکیوم شده تولید می گردد.شما می توانید جهت دریافت لیست قیمت و مشاوره رایگان خرید ایزوگام در سراسر ایران و سفارش محصول خود و تحویل ایزوگام در محل پروژه یا منزل ، با ما تماس بگیرید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

مشخصات فنی ایزوگام دلیجان : عایق های پیش ساخته رطوبتی پلیمری (ایزوگام) متشکل از قیر اصلاح شده با تزریق پلیمر و لایه بستر(تیشو با الیاف شیشه مسلح شده با نخ مخصوص) و لایه مجذوب شونده مواد (لایه لپر شده از الیاف پلی استر با پانچ سوزنی) می باشد که پس از همپوشانی این دو لایه در قیر اصلاح شده اشباع می گردد. تولید محصولات مرغوب توسط گوهر ابنیه پایتخت با استفاده از بهترین مواد انگلیسی و دستگاه های آلمانی درجه یک ، شعار ایجاد آرامش و اطمینان را برای مصرف کننده در هنگام خرید تحقق بخشیده است.