سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد ایزوگام فویل دار دلیجان در عایق بندی بام و نما سازه

نظر

کاربرد ایزوگام فویل دار دلیجان در عایق بندی بام و نما سازه : ایزوگام محصولی است که در گذشته به نوع سنتی از آن استفاده می کردند.امروزه به محصولی که از قیر تهیه می شود، ایزوگام می گویند. اغلب ایزوگام را به رنگ سیاه در بازار می شناسیم. امروزه انواع مختلف ایزوگام در رنگ های روشن به بازار آمده است که فواید زیادی در صنعت ساخت و ساز دارد. شکل ظاهری ایزوگام تاثیر مهمی در میزان فروش دارد و اکثر تولید کنندگان در تلاش هستند، محصولات خود را با ظاهری بسیار شکیل به بازار عرضه کنند.

کاربرد ایزوگام فویل دار دلیجان در عایق بندی بام و نما سازه

انواع ایزوگام دلیجان براساس شکل ظاهری به دو نوع تقسیم می شود:

  • ایزوگام عادی : این نوع ایزوگام شکل ظاهری معمولی دارد که همه ما در بازار مشاهده می کنیم. ایزوگام عادی در عرض یک متر و با رول های ده متری به بازار عرضه می شود. این نوع ایزوگام برای مردم بیشتر شناخته شده است.
  • ایزوگام برش خورده : نام دیگر این نوع ایزوگام، ایزوشینگل می باشد که برای عایق کردن سقف های شیروانی به کار می رود. برش های این نوع ایزوگام شکل ظاهری زیبایی به سقف منازل می دهد.
ایزوگام فویل دار دولایه ایزوگام فویل دار دولایه, انواع ایزوگام دلیجان
ایزوگام فویل دار دلیجان تشکیل شده از یک لایه پلی استر و یک لایه تیشو که با قیر اندود شده و دارای پوشش آلومینیوم می باشد. ایزوگام فویل دار دلیجان هم یکی از انواع ایزوگام است که اغلب برای عایق بندی پشت بام یا دیوارهایی از نمای ساختمان که در معرض تابش نور آفتاب قرار دارند استفاده می‌شود. این پوشش آلومینیومی دو خاصیت  خوب  را برای ایزوگام ایجاد می‌کند.

1- محافظت از ایزوگام در برابر نور مستقیم آفتاب

2- انعکاس نور خورشید و کاهش جذب گرما

استفاده این نوع ایزوگام در مناطق گرمسیری برای جلوگیری از گرم شدن ساختمان بسیار مناسب می باشد. قیمت ایزوگام فویل دار معمولا حدود 5 درصد از قیمت ایزوگام ساده بیشتر می باشد.

ایزوگام طرح دار :

این نوع ایزوگام بیشتر برای پوشش دیوارهای خارجی و جانبی ساختمان جهت  مورد استفاده قرار می‌گیرد. ایزوگام معمولا با ظاهری سیاه یا براق تولید می‌شود که برای کاربرد در برخی مکان ها نامناسب است. در این اماکن با خرید و نصب ایزوگام طرح دار مرغوب، علاوه بر عایق‌کاری ظاهر مناسبی نیز پیدا می کند. قیمت ایزوگام طرح دار معمولا از قیمت ایزوگام ساده و فویل دار بالاتر می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول ایزوگام نما و پشت بام آپارتمان ها و انواع دیگر سازه با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.