سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق کاری سطوح بتنی با چسب آب بندی نانو z90

نظر

عایق کاری سطوح بتنی با چسب آب بندی نانو z90 : مایعی شیری رنگ با خاصیت واتر پروفی 100% بدون نیاز به تخریب است و جایگزین قطعی قیر و عایق های سنتی می باشد که پس روی سطح کاملاً بیرنگ می شود. NSG-Z90 که بر پایه رزین های آکریلیک و با بهره ­گیری از تکنولوژی نانو ساخته شده است، قابلیت ترکیب در هر نوع دوغاب را به راحتی دارا بوده و پس از اجرا، پیوند قوی با سازه کرده و دارای نفوذ بسیار عالی در سطح می باشد.

عایق کاری سطوح بتنی با چسب آب بندی نانو z90

این ماده چسب آب بندی بتن دمای 75- الی 350+ درجه سانتیگراد را تحمل نموده و سازگار با محیط زیست می باشد. در مقابل مواد شوینده و اشعه UV و گاز CO2 به شدت مقاوم است. معطر، ضد خزه، جلبک و باکتری بوده و اجازه رشد و تجمع این مواد را در سطح نمی دهد. فشار های منفی و مثبت آب را به راحتی تحمل نموده و به عنوان ماده ای همه کاره در صنعت ایزولاسیون شناخته می شود. 

مشخصات فنی عایق رطوبتی z90 :

  • بدون بو ، رنگ و عوارض شیمیایی.
  • ضد خزه، جلبک و باکتری.
  • تحمل دمایی بین -75° الی +350° سانتیگراد.
  • غیرقابل اشتعال و سازگار با محیط زیست .
  • مقاوم در برابر انواع مواد شوینده، اسیدی و قلیایی.
  • مقاوم در برابر اشعه UV آفتاب و گاز CO2.
  • مقاوم در برابر فشارهای منفی و مثبت آب.
  • سازگار با انواع رنگ های اکریلیک (پایه آب) و پلاستیک جهت ضد آب نمودن رنگ .
  • فناوری شده با تکنولوژی نانو و دارای نفوذ بسیار بالا در تمامی سطوح ساختمانی.

چسب آب بندی Z90 چسب آب بندی Z90, عایق کاری بتن با چسب

کلیه ی اشیایی که تا حدودی جاذب آب هستند ، با اعمال کردن بر روی آن اشیاء کاملا حالت اسموذی خود را از دست می دهند و غیر قابل نفوذ می شوند. ویژگی برتر آن ها آنتی باکتریال بودنشان است. این ها دو ویژگی کلی دارند. عایق بودن و آنتی باکتریال بودن ( هیچ گونه باکتری در آن نمی تواند فعالیت بکند به عنوان مثال در حمام دیده اید که درزهای کاشی و سرامیک ابتدا زرد شده و کم کم به سیاهی می گراید که در نتیجه ی فعالیت باکتری هاست ) . با اعمال یک لایه از این ماده هیچ گاه بین کاشی هایتان سیاه نخواهد شد و دیگر دیواره ی استخر بتنی و یا سایر سطوح بتنی شما از هجوم خزه ها نجات خواهد یافت بنابراین سال ها دیواره ی استخر شما همچون روز اول خواهد ماند . شما درب های چوبی داخل حمام را بدین وسیله برای همیشه از نفوذ آب نجات خواهید داد. اعمال یک یا دو لایه بر روی چوب مثل این است که یک لایه پلاستیک شفاف روی این در کشیده اید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.