سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی ایزوگام هیرمان دلیجان مناسب مناطق سردسیری

نظر

نمایندگی ایزوگام هیرمان دلیجان مناسب مناطق سردسیری : ایزوگام ها نوعی عایق رطوبتی بر پایه قیر هستند که با توجه به منطقه مورد استفاده فرمول ساخت آنها کمی متفاوت می باشد و برای خرید بهترین مارک ایزوگام باید به گرمسیری یا سردسیر بودن منطقه مورد نظر دقت داشت. انتخاب بهترین ایزوگام برای مناطق سردسیری، نیاز به دریافت مشاوره خواهد داشت چرا که در این مناطق، با توجه به شرایط آب و هوایی که دارند، انتخاب نادرست ایزوگام، می تواند هزینه های اضافی و خسارت های جبران ناپذیر را به دنبال داشته باشد.

نمایندگی ایزوگام هیرمان دلیجان مناسب مناطق سردسیری

معمولا ایزوگام ها را بر اساس منطقه و نوع قیر بکار رفته در آن ها، به سه دسته تقسیم بندی می کنند، که مرغوب ترین آنها ایزوگام پلیمری پلاستیکی مخصوص آب و هوای معتدل گرمسیر و در درجه بعدی ایزوگام پلیمری الاستیکی مخصوص آب و هوای سردسیر است. در ساخت هر دو نوع ایزوگام نام برد شده، از قیر خالص پالایشگاهی استفاده شده است. این امر محبوبیت و کیفیت محصول نهایی را ارتقا می بخشد. ایزوگام مخصوص مناطق سردسیر، که طبق گفته هایمان، ایزوگامی با قیر پلیمری از جنس الاستیکی نوع BPE هستند، مخصوص آب و هوای سردسیر با دوام و انعطاف پذیری بالا ساخته می شود. البته پیش از هر چیز لازم است بدانید منطقه سردسیر به چه مناطقی گفته می شود و در چه اماکنی لازم است از ایزوگام متناسب با اقلیم و آب و هوای سردسیر استفاده کنیم. بهترین مارک ایزوگام باید مشخصات متمایزی داشته باشد تا بتواند در هر شرایط آب و هوایی بهترین عملکرد را داشته و در عین حال بالاترین طول عمر ایزوگام را نیز داشته باشد و به عبارت دیگر بهترین ایزوگام برای پشت بام و هر مکان دیگری باشد.

  • باید از بهترین نوع قیر درست شده باشد.
  • حتما از پلیمرهای ویژه در ساختار اصلاحی قیر آن استفاده شود.
  • در انتخاب بهترین نوع مواد اولیه و روکش دقت کافی شود.
  • حتما تاییدیه فنی آزمایشگاه استاندارد و علامت آن را داشته باشد.
  • بیشترین وزن و ضخامت ممکن را داشته باشد.
  • از ضمانت کارخانه تولید کننده نیز برخوردار باشد.

ایزوگام هیرمان دلیجان ایزوگام هیرمان دلیجان, اجرا و نصب انواع ایزوگام

شرکت ایزوگام هیرمان دلیجان تولید کننده عایق رطوبتی ایزوگام در 10 کلاس و گرید مختلف (داخلی و صادراتی) و انواع ایزوگام تک لایه، دولایه، سه لایه و سفارشی با پوشش های فویل دار و طرح دار (استخری، چمنی، آجری و ...) تولید شده است. شرکت تولیدی ایزوگام هیرمان دلیجان با توجه به لزوم وجود مجموعه ای متخصص و علمی در صنعت عایق رطوبتی کشور پا به عرصه این صنعت نهاد. این مجموعه از آغاز کار، سعی بر تولید محصولی بر پایه اصول علمی، بهترین کیفیت و رقابت با تولیدات روز دنیا داشته است و به همین جهت با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت درجه یک کوشیده است تا عمر مفید محصولات خود را همگام با ویژگی قیمت مناسب و سازگاری با محیط زیست افزایش دهد. جهت سفارش و اجرا و نصب محصول ایزوگام دلیجان با شماره 09121754110 تماس بگیرید.