سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز فروش عایق ایزوگام عقیق لایه دلیجان در تهران

نظر

مرکز فروش عایق ایزوگام عقیق لایه دلیجان در تهران : به دلیل جمعیت و تراکم بنای زیاد در تهران عمده مصرف ایزوگام در تهران می باشد که همین عامل شرکت ها و کارخانه ها را برای تولید و اجرای با کیفیت ایزوگام در تهران ترقیب می کند. وجود نزدیک به صد کارخانه تولید ایزوگام در ایران و همچنین بسیاری از نصاب ها، انتخاب بهترین نوع ایزوگام و نصاب کمی دشوار می شود. امروزه در بین ما ایزوگام دلیجان از اعتبار بالایی برخوردار می باشد چرا که تجربه و کیفیت مطلوب این اعتبار را به وجود آورده است.

مرکز فروش عایق ایزوگام عقیق لایه دلیجان در تهران

ایزوگام عقیق لایه دلیجان در انواع پلیمری و قیراکسیده در قیمت های مختلف آماده فروش می باشد. نصب ایزوگام عقیق لایه توسط گروه حرفه ای نصب ایزوگام در شرق غرب جنوب و شمال تهران و کرج و شهرهای اطراف انجام می گردد. جهت سفارش نصب ایزوگام عقیق لایه با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما پس از راهنمایی تلفنی جهت بازدید از محل نصب اعزام می گردد. جهت اطلاع از فروش ایزوگام و محصولات عایق بندی با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام عقیق لایه دلیجان ایزوگام عقیق لایه دلیجان, نصب و اجرای ایزوگام

اگر قصد خرید و نصب ایزوگام را دارید قبل از هر اقدامی با مشاوره رایگان با کارشناسان شرکت گوهر ابنیه پایتخت از درجه یک بودن ایزوگام اطمینان حاصل فرمایید. شرکت ما بزرگترین مرکز پخش و نصب ایزوگام در تمام استان های کشور از جمله تهران ،اصفهان، همدان و اراک می باشد. شرکت گوهر ابنیه پایتخت دارای بهترین نصاب و استاد کاران حرفه ای می باشد که دارای مدرک فنی حرفه ای درجه یک سازمان فنی حرفه ای کشور می باشند. ایزوگام نام بازرگانی عایق ضد آب برای پوشش بام، استخر، دیوارها و کاربردهای مشابه است. ایزوگام عایقی است که برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و آب به‌کارگیری می‌شود. ایزوگام از لایه‌های مختلفی شامل تیشو و قیرهای طبیعی و صنعتی ساخته می‌شود. نصب ایزوگام برای عایق‌کاری بام سریع و با دوام است و قیمت نصب ایزوگام نیز در مقایسه با روش‌های دیگر نسبتا ارزان و قابل قبول است. در گذشته، عایق‌بندی رطوبتی بیشتر با استفاده از قیرگونی به انجام می ‌رسیده است ولی مزایای ایزوگام در مقایسه با روش ‌های سنتی سبب شده تا استفاده از این روش‌ها رو به کاهش برود.

نگهداری ایزوگام :

از مهمترین عوامل در عمر ایزوگام ، نگهداری از آن پس از نصب می باشد. با رعایت نکات زیر از ایزوگام خود محافظت کنید.

  1. از قرار دادن اشیاء نوک تیز به طور مستقیم جلوگیری کنید.
  2. زیر پایه کولر ها و وسایلی که در پشت بام قرار دارد لایه ایزوگام اضافی قرار دهید.
  3. در صورت سوراخ شدن *ایزوگام ، هر چه سریعتر اقدام به تعمیر آن کنید.