سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترمیم و درزبندی بتن استخر با چسب ترک استخر

نظر

ترمیم و درزبندی بتن استخر با چسب ترک استخر : آسیب سطحی به یک استخر شنا بتنی می ‌تواند آزار دهنده باشد. خسارت ساختاری به یک استخر بتنی همچنین می‌تواند یک فاجعه باشد. به نظر ما این آسیب ها به اندازه کافی می توانند جدی باشند و لازم است قبل از ساخت استخرهای بتنی مواردی را در نظر بگیرید. اغلب آسیب‌ های جدی زمانی اتفاق می‌افتد که استخر به طور نادرست طراحی، ساخته، عایق بندی و نگهداری می ‌شود و بسیاری از مشکلات ، به راحتی می توانند جلوگیری شوند. ما در شرکت گوهر ابنیه پایتخت با تولید محصولات مرغوب و با استفاده از بهترین مواد انگلیسی و دستگاه های آلمانی درجه یک، بهترین و به قیمت ترین محصولات چسب درزبندی استخر را برای شما عزیزان اجرا می کنیم.

ترمیم و درزبندی بتن استخر با چسب ترک استخر

نوار آب بند، واتر استاپ پی وی سی و سیستم هایی که برای عایق کاری در هنگام ساخت استخر اجرا می شود، به عنوان عایق کاری اولیه است و پس از ساخت و اجرای استخر نیز، عایق رطوبتی استخر دوباره انجام شود. لایه های آب بندی سنتی، نرمه ماسه، مواد آب بندی یا چسب بتن در برخی سازه ها حین اجرا لحاظ می شود. این عایق بندی کامل نیست و تنها به عنوان زیر ساخت در نظر گرفته می شود. وجود درزها و ترک ها در سطح این عایق بندی قابل مشاهده است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب نانو ترک استخر چسب نانو ترک استخر, انواع چسب های آب بندی

ترک استخر از جمله معضلات اجتناب ناپذیر استخر ها علی الخصوص استخر های با سازه بلوکی می باشد. این ترک ها علی الخصوص در کنج ها و محل اتصال کف به دیواره ها اتفاق افتاده و عامل اصلی مقادیر قابل توجه نشت در بسیاری از موارد می باشد. هنگام استفاده از ظرفیت کامل استخر، بر اثر عوامل مختلفی مانند ضعیف بودن خاک بستر و اطراف دیواره ها، نشست ها و تغییر شکل های تفاضلی (غیر یکنواخت) در سازه استخر ایجاد شده و منجر به ترک خوردن بخش های مختلف آن می گردد. حال آن که در بسیاری موارد به دلیل وجود روکش های نهایی مانند سرامیک و کاشی، امکان دسترسی به این ترک ها میسر نمی باشد  این در حالی است که با استفاده از دو محصول چسب نانو پلیمر و ژل درزگیر به راحتی می توان این ترک ها و درزها را پر و برطرف نموده و نشت از آن ها را به طور کامل متوقف ساخت. بیشتر اوقات، آن شکاف‌ ها به لایه سطحی محدود می‌شوند و از روکش رنگ و کاشی عمیق‌ تر نیستند. این به این معنی است که آن‌ها به طور معمول موجب نشت آب نمی ‌شوند، اما آن‌ها هنوز هم می ‌توانند مشکلات جلبک شما را بدتر کرده و یا به گره‌ های کلسیم و کدورت آب منجر شوند.