سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی اصلی چسب نانو استخر با ارزانترین قیمت اجرا

نظر

نمایندگی اصلی چسب نانو استخر با ارزانترین قیمت اجرا : عایق بندی استخر نه تنها در کاهش میزان آب مصرفی موثر است بلکه موجب حفظ سازه نیز می شود. استخرهای آب بندی نشده، چاله های آبی ناموزون هستند که در معرض تخریب قرار دارند. امکان نشت سازه، آسیب به دیوارها در اثر ترک و درزهای ریز، اثرات فشار آب بر دیواره ها و .... همگی در سازه های آب بندی نشده وجود دارد. انواع عایق رطوبتی استخر، عایق نانو رطوبتی و روش های جدیدتر در آب بندی استخرهای عمومی و خانگی استفاده می شود. قیمت عایق استخر با توجه به نوع عایق بندی و متریال آب بندی سازه محاسبه می شود. روش های آب بندی استخرها نیز تفاوت دارد و با توجه به کاربری استخر انجام می شود.

نمایندگی اصلی چسب نانو استخر با ارزانترین قیمت اجرا

هزینه آب بندی استخر ( قیمت آب بندی استخر ) بر حسب نوع عایق کاری استخر سونا و جکوزی متفاوت است انواع آب بندی استخر به دو صورت آب بندی با مواد قیری (ایزوگام و قیر و گونی) و آب بندی با چسب (چسب نانو و رزین های آب بندی) که بهترین گزینه برای آب بندی چسب های آب بندی ست ولی در مقابل مواد قیری دارای اشکالات فنی بسیاری است که مهمترین آن آلودگی آب استخر در اثر تماس با مواد قیری است که از نظر بهداشتی نیز مشکلات زیادی را بوجود می آورد همچنین مواد قیری در معرض کلر و آب استخر به مرور پوسیده می شود و با پارگی قسمتی از لایه قیر و گونی و ایزوگام آب به زیر کل لایه قیری نفوذ کرده و کل استخر از حالت آب بندی خارج می گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب آب بندی استخرها چسب آب بندی استخرها, انواع چسب نانو

خیلی از مسائل فنی دیگر در استفاده از عایق قیرگونی و ایزوگام موجب منسوخ شدن مواد قیری برای آب بندی استخر شده است در مقابل آب بندی با چسب آب بندی استخر برای آب بندی سرویس های بهداشتی ، آب بندی بتن ، آب بندی بلوک سیمانی و آب بندی دیواره های حائل بتنی و تونل ها و کانالهای انتقال آب و آببندی استخر و جکوزی با مواد چسبی و نانو و رزین های بتنی متداول شده است مزایای چسب های آب بندی با مارک های اصلی به اندازه طول عمر بتن دوام و مقاومت دارند و یکی از مزایای دیگر چسب ها همپایه بتن و مصالح سیمانی است و از نظر سازگاری با محیط زیست نیز سازگاری بیشتری نسبت به مواد قیری دارند هزینه های آب بندی استخر به دو صورت با مصالح یا بدون مصالح قابل اجراست هزینه آب بندی استخر با مصالح به دلیل فراوانی محصولات از نظر داخلی و مارک های خارجی دارای تفاوت قیمتی زیادیست و هزینه مصالح بستگی به مشخصات چسب مورد استفاده برای آببندی دارد.