سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید ایزوگام شهربام عایق دلیجان در گوهردشت

نظر

خرید ایزوگام شهربام عایق دلیجان در گوهردشت : از آنجایی که رطوبت بر تمام بخش های داخلی ساختمان تاثیر می گذارد و یه مرور زمان باعث تخریب آن می شود لازم است که برای نصب ایزوگام روی آسفالت اقدام کنیم. ایزوگام یکی از انواع پوشش های مقاومتی به شمار می آید که جنس آن از قیر و الیاف غیرطبیعی بوده و به دلیل اینکه از وزن سنگینی برخوردار نمی باشد می توان آن را به عنوان یک عایق رطوبتی مورد استفاده قرار داد.

خرید ایزوگام شهربام عایق دلیجان در گوهردشت

با فروش ایزوگام شهربام دلیجان از طریق نمایندگی، بهترین قیمت را برای بازار کرج و تمامی شهرهایی که شما در آن باشید، فراهم ساخته ایم. بهترین ایزوگام دلیجان با رول ده متری و با قیمت روز، از این طریق، آماده فروش عمده می باشد. سفارش ایزوگام مورد نیاز خود را می توانید از طریق راه های ارتباطی که در اختیار شما قرار گرفته است، ارائه نمایید. ایزوگام که این روزها به عنوان عایق آماده در بازارهای فروش عرضه می شود به سبب ویژگی های و مزیت هایی که دارد به نسبت دیگر انواع عایق برای کاربردهای بیشتری مناسب بوده و در بازارهای فروش بسیار پرتقاضا می باشد. یکی از اصلی ترین مزایای ایزوگام وزن سبک آن می باشد که سبب می شود این نوع ایزوگام برای عایق بندی تمامی سازه ها مناسب می باشد و بار اضافی بر سازه وارد نکند. از ایزوگام برای عایق بندی پشت بام ها، مخازن آب، تونل ها، سرویس های بهداشتی، سدها، پارکینگ ها و … استفاده می شود. بالا بودن تقاضای انواع ایزوگام در بازارهای فروش سبب شده است که برند های زیادی در ایران در زمینه تولید این محصول فعالیت کنند و بازار تولید و فروش ایزوگام در ایران بسیار رقابتی می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام شهربام عایق دلیجان ایزوگام شهربام عایق دلیجان, انواع عایق ایزوگام

نحوه نصب ایزوگام :

  1. ابتدا محل مورد نظر را با دقت بررسی کرده و در صورتی که دارای ترک و خرابی می باشد آنها را با استفاده از حرارت کرم گرده و یکدست و صاف کنید.
  2. ممکن است آسفالتی که قرار است ایزوگام بر روی آن نصب گردد دچار پوسیدگی شده باشد در چنین شرایطی حتما باید بر روی سطح آن قیر بریزید.
  3. پس از اینکه تمام مراحل گفته شده را انجام دادید می توانید برای نصب کردن ایزوگام بر روی آسفالت اقدام کنید.

شرکت گوهر ابنیه پایتخت برای جلب رضایت و حفظ حقوق مشتریان خود با بکارگیری مواد اولیه مرغوب، با کیفیت ترین عایق های پیش ساخته را در ایران تولید می کند. از این رو حضور موثر در بازار های کشور های مجاور مانند عراق و در دست داشتن قسمت اعظمی از بازار مصرف در ایران از دستاورد ها و موفقیت های کسب شده توسط مدیران و پرسنل این مجموعه می باشد.