سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات اجرای عایق رطوبتی مایع نانو در ساختمان ها

نظر

خدمات اجرای عایق رطوبتی مایع نانو در ساختمان ها : عایق های مایع نانو متشکل از مواد معدنی و مواد شیمیایی با پایه آب یا حلال می باشند و دارای قابلیت پذیرش رنگ های گوناگون هستند. مواد فوق به دو گروه عایق های مایع بر پایه پلی یورتان ها و عایق های مایع بر پایه سیمان دسته بندی می شوند. عایق های مایع همچون سایر عایق ها به صورت رنگ برای نمای ساختمان و سایر موارد قابل استفاده برای ایزولاسیون کاربرد دارند. 

خدمات اجرای عایق رطوبتی مایع نانو در ساختمان ها

عایق های رطوبتی مایع پس از اینکه بر روی سطح مورد نظر قرار داده می شود و خشک می شود تبدیل به یک لایه بسیار نازک و مقاوم می شود و تعریف عایق رطوبتی به صورت کلی به این صورت است که در واقع شامل لایه‌ ای می ‌باشد که در دیوارها و یا سقف ساختمان برای جلوگیری از نشت استفاده می شود. عایق رطوبتی دارای انواع مختلفی دارند و همچنین دارای ترکیبات مختلفی نیز می باشند. جهت اطلاع از فروش محصولات عایق بندی با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی نانو عایق رطوبتی نانو, انواع عایق های مایع نانو

سطوحی که برای به کارگیری انواع عایق رطوبتی مایع مناسب هستند :

  • رزین های سیمانی مایع به هر بستری چسبیده و یکپارچه می شوند که به سبب این ویژگی می توانند برای استفاده در پشت بام شما بی نظیر باشند. غشاء ضد آب سرد اجرا برای پروژه های جدید به خصوص مواردی با جزئیات پیچیده، لبه های زیاد، سطوح عمودی و افقی و مناطقی که بیشتر در معرض نفوذ رطوبت هستند، ایده آل است.
  • اگر غشاء فعلی سازه شما دچار شکست یا خوردگی شده است، استفاده از روکش مایع بهترین و مقرون به صرفه ترین راه حل خواهد بود. انواع عایق های رطوبتی مایع شرکت گوهر ابنیه پایتخت همچنین برای المان هایی که ماده ضد آب باید در زیر سقف نصب شود نیز گزینه های خوبی هستند.
  • روکش مایع هنگامی که می خواهید سقف های سیمانی، انبارها، زیرزمین، کارگاه ها، پیاده روها، بالکن، مخازن ذخیره سازی آب، چشمه ها و حتی استخرهای شنا را مجدداً آب بندی کنید، یک راه حل ایده آل است. این سیستم ها در رنگ های متنوعی در دسترس هستند و برای کاهش تاثیرگذاری گرما در ساختمان شما به خوبی عمل می کنند.
  • وجود نشتی می تواند 15 الی 25 درصد از دست گرمای خانه شما را در فصل زمستان از بین ببرد و به هدر رفت میزان قابل توجهی از انرژی سیستم های خنک کننده نیز کمک کند. بنابراین، استفاده از سیستم های عایق (با توجه به شرایط آب و هوایی محیط زندگی شما) می تواند به طرز چشمگیری باعث صرفه جویی در انرژی شود.