سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی انواع عایق های رطوبتی پلیمری در کرج تهران

نظر

نمایندگی انواع عایق های رطوبتی پلیمری در کرج تهران : انواع عایق رطوبتی از نظر پایه ی شیمیای را به طور کلی به عایق های رطوبتی قیر مانند و عایق های رطوبتی پلیمری تقسیم می کنند. با توجه به نفت خیز بودن کشور ایران، عایق های پایه قیر در زمره عایق های رطوبتی متداول در صنعت ساختمان بوده اند. از این رو اکثر فعالان در حوزه صنعت ساختمان از جمله سازندگان و مهندسین عمران کمتر با دسته عایق های رطوبتی پلیمری آشنا هستند. عایق های رطوبتی پلیمری که بعضا از آنها به عنوان آب بند پلیمری نیز یاد می شود.

نمایندگی انواع عایق های رطوبتی پلیمری در کرج تهران

البته ناگفته نماند عایق های رطوبتی پلیمری سالیان درازی است که در کشورهای دنیا به عنوان یکی از متداولترین انواع عایق های رطوبتی در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. عایق های رطوبتی پلیمری را با نامهای مختلفی در ایران می شناسند. امروزه استفاده از واژه عایق نانو و یا عایق رطوبتی نانو نیز در بین برخی از فعالین حوزه تولید و ارائه عایق های رطوبتی نیز رایج شده است. باید خاطر نشان ساخت در صورتی می توان به یک عایق رطوبتی پلیمری عایق نانو اطلاق نمود که در فرآیند تولید این عایق رطوبتی از فناوری نانو استفاده شده باشد. یکی دیگر از نام هایی که به عایق های رطوبتی اطلاق می شود عایق رطوبتی مایع است. از آنجایی که در تولید عایق رطوبتی پلیمری RCI و MCI از فناوری نانو استفاده شده است. این گروه از عایق های رطوبتی نیز در گروه عایق های نانو طبقه بندی می شوند. از انواع عایق های رطوبتی پلیمری می توان به عایق های پلیمری تک جزئی و عایق های پلیمری دو جزئی اشاره نمود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره کارشناس گوهر ابنیه پایتخت 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق پلیمری دو جزئی عایق پلیمری دو جزئی, عایق رطوبتی تک جزئی

عایق پلیمری تک جزئی :

عایق های پلیمری تک جزئی معمولا بر پایه رزین های اکریلیک و استایرن اکریلیک و بعضا رزین های وینیل استاتی طراحی و تولید می شوند. این گروه از عایق های رطوبتی را می توان جهت آب بندی بام، آب بندی سرویس های بهداشتی، آب بندی استخر و آب بندی مخازن آب استفاده نمود. ولیکن به دلیل استفاده صرف از رزین های پلیمری جهت بهبود چسبندگی این عایق های رطوبتی، معمولا عایق های رطوبتی دو جزئی دارای عملکرد بهتری نسبت به این دسته از عایق های رطوبتی هستند.

عایق رطوبتی پلیمری دو جزئی :

عایق رطوبتی MCI و عایق رطوبتی الیاف دار RCI در گروه عایق های رطوبتی دو جزئی تقسیم بندی می شوند. استفاده از عایق های رطوبتی دو جزئی نظیر عایق رطوبتی MCI دارای عملکرد بهتری نسبت به عایق های رطوبتی تک جزئی می باشد. عایق های پلیمری دو جزئی شامل یک جزء مایع بر پایه رزین های استایرن اکریلیک و یک جزء پودری بر پایه سیمان های هیدرولیک و نانو ذرات می باشند. لذا با توجه به استفاده از دو نوع سیستم چسباننده در این گروه از عایق های رطوبتی، معمولا چسبندگی این دسته از عایق های رطوبتی به انواع زیرآیندهای سیمانی، بتنی و فلزی بسیار بالاست.