سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش انواع ایزوگام ماسه ای گلبهار دلیجان در گوهردشت

نظر

فروش انواع ایزوگام ماسه ای گلبهار دلیجان در گوهردشت : همان ایزوگام ساده و معمولی است که به اینکه روکش آن از فویل باشد از شن‌ های رنگی در آن استفاده می ‌شود و کیفیت آن بستگی به مصرف قیر و مشتقات استفاده شده در ایزوگام دارد که به عنوان مثال می توان به ایزوگام‌ های بی  پی پی (قیر خالص) و ایزوگام بی او اف (قیر دمیده) اشاره کرد. همچنین از کاربرد ایزوگام‌ های روکش دار و ایزوگام‌های شنی می توان به مواردی مانند استحکام کششی بالاتر، پایداری حرارتی و انعطاف پذیری بسیار زیاد انواع عایق رطوبتی ایزوگام اشاره کرد که معمولا این ایزوگام‌ها معمولان در ساختمان‌ ها و ابنیه‌ های مختلف، تونل، استخر، پل و سرویس ‌های بهداشتی، جهت عایق بندی رطوبتی، بصورت تک لایه و یا ترکیبی از لایه‌ها مناسب نموده است.

فروش انواع ایزوگام ماسه ای گلبهار دلیجان در گوهردشت

ایزوگام ماسه ای دلیجان از ترکیبی از قیر با مواد دیگر ساخته می‌شود و اصولاً دو لایه دارد. لایه زیرین شامل غشایی پلیمری می‌شود که از آن به عنوان پس ‌زمینه ‌ای جامد استفاده می‌شود و اغلب با الیاف شیشه‌ ای استحکام آن را بیشتر می‌کنند. از گرانول‌ های معدنی برای ساخت لایه محافظتی بالایی استفاده می‌شود و در نهایت با ترکیبی از قیر، هر دو لایه را پوشش می‌ دهند. اغلب از قیرگونی به عنوان یک لایه اضافی در زیر این لایه‌ها استفاده می‌شود. اصولاً برای پوشش سقف و دیوارهای کناری از این روش استفاده می‌کنند و در مواردی آسفالت هم به آن اضافه می‌ شود.بام های شیبدار و دیواره ها از جمله سطوحی هستند که نمای ساختمان را تشکیل می دهند. برای عایق بندی این بخش ها ایزوگام های دارای روکش سنگریزه ای و ماسه ای با رنگ بندی متنوع تولید می گردد که همزمان با نصب عایق، سطح مورد نظر به یک لایه سنگ ریزه با رنگ دلخواه مزین می گردد. جهت اطلاع از فروش محصول ایزوگام ماسه ای با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام ماسه ای دلیجان ایزوگام ماسه ای دلیجان, عایق ایزوگام شنی

در ایزوگام هایی که از روکش در آنها استفاده می شود فویل روی ایزوگام ، تنها جهت انعکاس نور خورشید و زیبایی کارایی استفاده می شود و در آب بندی عایق هیچگونه اثر مثبتی ندارد. همچنین نسبت به ایزوگام های دیگر بهتر آب بندی شده و مشکل ساز نخواهند بود فویل در مرحله بعدی عایقکاری مانع چسبیدن ایزوگام جدید به ایزوگام قدیمی می شود، حتی فویل در بندکشی و جوشکاری نصب باعث خوب نچسبیدن  ایزوگام می شود.