سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق کاری حرارتی دیوارهای آپارتمان با فوم عایق XPS

نظر

عایق کاری حرارتی دیوارهای آپارتمان با فوم عایق XPS : عایق کاری نقش بسیار مهمی در گرم نگه داشتن ساختمان در فصل زمستان و خنک نگه داشتن آن در فصل تابستان دارد. به کمک عایق کاری می توان یک خانه را در زمستان 5 درجه گرمتر و در تابستان 10 درجه خنک تر نگه داشت. به این ترتیب علاوه بر کم شدن مصرف انرژی، از آلودگی محیط زیست نیز کاسته می شود و منابع انرژی برای استفاده آیندگان حفظ میگردد. فاکتور مهم در انتخاب عایق ها، میزان مقاومت حرارتی آنها است. هر قدر این مقاومت بالاتر باشد، عایق حرارت را کمتر از خود عبور می دهد و صرفه جویی ای که به همراه دارد افزایش می یابد. پس به جای ضخامت عایق ها، باید مقاومت حرارتی آنها با هم مقایسه شود. عایق های گوناگون با مقاومت های حرارتی برابر، از نظر میزان صرفه جویی در انرژی همانند هستند و تنها اختلاف آنها در قیمت و محل کاربرد است.

عایق کاری حرارتی دیوارهای آپارتمان با فوم عایق XPS

فوم عایق XPS از پلی استایرن اکسترود شده ساخته می شود و ساختار آن به صورت سلول بسته است. این عایق دارای ویژگی های منحصر بفردی می باشد که آن را به عایقی بسیار مناسب و در واقع یک مصالح چند منظوره در حوزه ساختمان سازی تبدیل نموده است. این عایق به دلیل وزن سبک به آسانی قابل نصب بوده و مزایای آن باعث شده جایگزین مناسبی برای دیگر عایق ها محسوب شود. عایق XPS به منظور عایق بندی دیوار ها نظیر دیوار فونداسیون و دیوار های دوجداره، انواع سقف ها نظیر سقف تیرچه بلوک و سقف کامپوزیت، عایق کاری کف، نمای ساختمان، سردخانه ها، ساخت ساندویچ پانل ها و … مورد استفاده قرار می گیرد.

فوم حرارتی XPS دیوار فوم حرارتی XPS دیوار, عایق دیوارهای سازه

عایق XPS دیوار مناسب ترین و کاربردی ترین نوع عایق برای کاهش هزینه های گرمایشی و سرمایشی در ساختمان است، از این رو در ساخت سازه های جدید به دلیل کاهش مصرف انرژی و به حداقل رساندن میزان سر و صدای ورودی یا خروجی از آن استفاده می شود. این عایق دوستدار محیط زیست است و می توان آن را بازیافت نمود و مجدداً استفاده کرد. علاوه بر آن نصب فوم عایق ایکس پی اس با ایجاد حساسیت پوستی یا تنفسی همراه نمی باشد. مقاومت این عایق ها در برابر آب، مقاومت حرارتی آن ها را نیز بالا برده، در نتیجه با گذشت زمان عایق تمام ویژگی های خود را حفظ کرده و تغییر شکل نخواهد داد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.