سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش نصب ایزوگام حصار دلیجان در ایرانیت و شیروانی

نظر

روش نصب ایزوگام حصار دلیجان در ایرانیت و شیروانی : اجرای ایزولاسیون بر روی مصالح ساختمانی پیش ساخته همچون ایرانیت (ورق موجدار ) و شیروانی، بخصوص در مناطق شمالی کشور به دلیل بارش فراوان و پوسیدگی ناشی از بارش و رطوبت، بسیار حائز اهمیت است. در برخی مناطق کشور به ‌خصوص شمال، به علت بارش زیاد باران و رطوبت فراوان و همچنین احتمال زیاد پوسیدگی ناشی از باران، مورد توجه قرار می‌گیرد. تفاوت بین ایرانیت و شیروانی در مواد تشکیل ‌دهنده‌ی آن‌ ها می‌باشد و همچنین روش نصب ایزوگام بر روی هر دو متفاوت است. ایرانیت به علت وجود سیمان در مواد تشکیل‌دهنده‌ی آن، استحکام بسیار بالایی دارد. از این رو از آن برای پوشش اتاقک ‌ها و سقف انبارها استفاده می‌شود. اما به دلیل ناهموار بودن سطح آن اجرای عایق و یا ایزوگام بسیار سخت است.

روش نصب ایزوگام حصار دلیجان در ایرانیت و شیروانی

برای اجرای ایزوگام بر روی سطح ایرانیت، ابتدا سطح ایرانیت را بعد از نصب به کمک ملاتی از ماسه و سیمان یکنواخت می‌کنند. به این صورت که تمام فرورفتگی‌های سطح، توسط ملات پر می‌شود تا سطح یک‌ پارچه‌ای به‌دست آید. بعد از اینکه ملات‌ها خشک شدند برای چسبندگی بیشتر، یک لایه قیر روی سطح مورد نظر می‌ریزند و در پایان ایزوگام را روی آن نصب می‌کنند. اما نصب ایزوگام بر روی شیروانی، به دلیل این‌که جنس آن فلز گاوانیزه است، ملات سیمان و ماسه کاملا روی آن نمی‌چسبد و ادامه‌ی روند نصب ایزوگام را سخت‌تر می‌کند. برای از بین بردن این مشکلات قبل از هر چیز، یک روکش توری plc یا توری مرغی را بر سطح شیروانی قرار می‌دهند و روی توری را با ملات پوشش داده و با ماله صاف می‌کنند. با این کار ملات به سطح مورد نظر بهتر می‌چسبد و سپس برای نصب بهتر ایزوگام آماده می‌شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید

ایزوگام حصار دلیجان شیروانی ایزوگام حصار دلیجان شیروانی, روش نصب ایزوگام

بهترین و اصولی ترین روش برای عایق کردن سقف های شیروانی استفاده از ایزوگام مرغوب دو لایه حصار دلیجان می باشد زیرا چسبندگی ایزوگام به سطح شیروانی از اهمیت بالایی برخوردار است که در صورت نچسبیدن اب بندی نمی شود. یکی دیگر از مسائلی که میتوان در عایق نمودن سقف های ناهموار به ان توجه نمود «زیرسازی قبل از اجرای عایق می باشد به طور مثال بهتر است با استفاده از ملات سیمان سطح را کاملا مسطح نمود که در این صورت ایزوگام کاملا و دقیق می چسبد و باعث استحکام و عمر بیشتری می شود. بر روی شیروانی های آهنی ملات سیمان به خوبی به سطح نمی چسبد و برای حل این مشکل باید از توری مرغی استفاده نمود در صورت انجام این روش سیمان به خوبی بر روی شیروانی می چسبد و اجرای ایزوگام بهتر انجام می گیرد. هنگام نصب ایزوگام بر روی سطوح شیروانی اول باید از محکم بودن محل رفت و آمد مطمئن شد که اتفاقی نیفتد و دچار سقوط نشود و نکته مهم دیگر اینکه برای جلوگیری از عبور سرما و گرما و همچنین صدا زیر شیروانی ها از پشم شیشه استفاده میشود که در هنگام ایزوگام کردن حرارت مشعل ایزوگام باعث آتش گرفتن پشم شیشه می شود و باید هنگام نصب به این مورد توجه کرد.