سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه مستقیم بهترین عایق از کارخانه ایزوگام حصار دلیجان

نظر

عرضه مستقیم بهترین عایق از کارخانه ایزوگام حصار دلیجان : عایق رطوبتی پیش ساخته ای است که به صورت رول های 10 متری با عرض 1 متر و ضخامت 4 میلیمتر تولید می گردد. با نصب سریع و راحت و تمیز و زیبا با قیمت مناسب و دوام طولانی با تنوع پوشش خارجی ( فیلم پلی اتیلن- پودر صنعتی و فویل آلومینیوم) تولید می گردد. کارخانه ایزوگام با وزن سبک و با مقاومت فیزیکی فوق العاده در برابر گرما تا 120 درجه سانتی گراد و انعطاف پذیری در سرما تا 5- درجه سانتی گراد تولید و نصب می گردد و در مقابل نفوذپذیری آب %100 مقاوم بوده و پس از نصب در برابر برودت هوا تا 50 درجه زیر صفر به خوبی مقاومت می نماید.

عرضه مستقیم بهترین عایق از کارخانه ایزوگام حصار دلیجان

کارخانه ایزوگام حصار دلیجان با دستگاه های مجهز و اتوماتیک زیر نظر متخصصین و طبق استاندارد ملی ایران تولید و پس از کنترل کیفیت به بازار مصرف عرضه می گردد. کارخانه ایزوگام دارای دو لایه تقویت کننده شامل یک لایه تیشو نخ دار پشم شیشه و یک لایه پلی استر سوزنی نبافته و رزین مخصوص پلیمری یا تک لایه می باشد.

اهمیت نصب ایزوگام خوب :

موارد بسیاری در تعیین کارایی عایق رطوبتی پیش ‌ساخته تاثیر دارد. از جمله این موارد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کیفیت مواد اولیه ایزوگام خریداری شده :

    مواد اولیه‌ای که در ساخت محصول استفاده می‌شود ممکن است درجات مختلفی داشته باشد. مواد اولیه باید از مواد درجه یک انتخاب شوند. استفاده از مواد اولیه درجه یک در بالابردن عمر و کارایی عایق رطوبت بسیار تاثیرگذار است.

  2. کیفیت ساخت ایزوگام خریداری شده :

    تکنولوژی ساخت محصول باید مطابق با استانداردهای بین‌المللی باشد. ساخت عایق در کارخانه باید بدون هیچ‌گونه اشکالی انجام گیرد. هر چه کیفیت ساخت محصول بالاتر باشد، کارایی عایق رطوبتی بیشتر خواهد بود.

    کارخانه ایزوگام حصار دلیجان کارخانه ایزوگام حصار دلیجان, ایزوگام کاری ساختمان
  3. استاندارد بودن ایزوگام خریداری شده :

    محصول خریداری شده باید مطابق استانداردهای ملی تولید شده باشد. استاندارد بودن ایزوگام، کارایی آن را تضمین می‌کند.

  4. شرایط اجرای عایق رطوبتی :

    شرایط اجرای ایزوگام، روی عملکرد آن تاثیرگذار است. شرایط آب و هوایی و شرایط محیطی ساختمان، باید در زمان نصب ایزوگام مناسب باشد.

به سادگی می‌توان گفت که اگر تمامی موارد بالا در بهترین حالت خود قرار داشته باشند، اما کیفیت نصب ایزوگام دلیجان، بالا نباشد، همه‌ی تلاش‌های شما بر باد خواهد رفت. در این صورت تمامی هزینه‌های خرید و نصب به هدر رفته است. نصاب باید با روش اجرای ایزوگام آشنا باشد و آن را به درستی انجام دهد. پیشنهاد ما به شما سروران گرامی این است که در بهترین زمان برای نصب ایزوگام اقدام فرمائید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.