سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استفاده از واترپروف مایع در انواع سطوح

نظر

استفاده از واترپروف مایع در انواع سطوح : مواد واترپروف حاوی مواد پرکننده خلل و فرج و مواد دافع آب می باشد که طی واکنش با ترکیبات حاصل از هیدراتاسیون سیمان قشری هیدروفوبیک در داخل منافذ و حفره های بتن بوجود می آورد . این قشرها پایدار بوده و نقش دافع آب را ایفا میکند و دارای خصوصیات ذیل می باشد :

 1- شبکه مجاری ریز موجود در جسم بتن را که با یکدیگر مرتبط می باشند مسدود کرده و از این طریق بر نفوذناپذیری بتن می افزاید.
2- این ماده بتن را قطبی نموده و سبب روانی بتن می گردد بطوریکه میتوان تا 10% از آب مصرفی بتن را کم نمود که این عمل سبب فشردگی بتن و افزایش مقاومت آن می گردد.
3- نفوذ آب از سطح به عمق و بافت درونی را کاهش می دهد و از یخ زدگی آن پیشگیری می کند.
4- مقاومت و دوام بتن را در مقابل تهاجم سولفاتهای محلول فزونی می بخشد. 

مایع واترپروف کننده مایع واترپروف کننده , آببندی با مواد نانو

استفاده از واترپروف مایع در انواع سطوح

  1. استفاده از این عایق رطوبتی برای محافظت از بسیاری از سازه های ساختمان ضروری است، زیرا انعطاف پذیر بوده و به راحتی می توان آن را از طریق یک اسپری روی سطوحی مانند بالکن، عرشه فولادی، بتن و سقف های سبز اعمال کرد.
  2. برای درزگیری مخازن آب شهری و جلوگیری از نشتی آن ها نیز از این ماده استفاده می شود.
  3. این نوع واترپروف برای کمک به افزایش طول عمر سازه هایی مانند پارکینگ ها قابل استفاده است.
  4. واترپروف مایع به خوبی برای محافظت از سقف های سبز کار می کند. به طور معمول، سقف های سبز در برابر آبیاری نفوذپذیرهستند و استفاده از این عایق رطوبتی می تواند مقاومت آن ها را در برابر نفوذ آب بالا ببرد. اگر قصد اجرای یک پروژه بام سبز را دارید، حتماً از یک سیستم ضد آب آزمایش شده استفاده کنید، زیرا باید مقاومت آن در برابر ریشه گیاهان بالا باشد تا با نگه داشتن گیاهان آسیب نبیند.
  5. واترپروف مایع بر روی سقف های دفن شده نیز قابل اجرا است. سقف مدفون اغلب بخشی از یک زیرزمین بوده و طبقات ساختمان یا پارکینگ ها نیز ممکن است در لیست سقف های دفن شده دسته بندی شوند. سیستم های عایق برای این المان ها باید دوام بالایی داشته باشند، زیرا انجام تعمیرات روی آن ها کار بسیار دشواری است.
  6. این محصول را می توان برای سقف های معکوس نیز استفاده کرد. برخی از المان ها مانند تراس های پشت بام، جزو سقف های معکوس محسوب می شوند. جهت اطلاع از فروش محصولات آببند کننده شرکت گوهر ابنیه پیتخت با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.