سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های عایق رطوبتی واترپروف مایع بتن

نظر

ماده افزودنی واتر پروف مایع بتن ، مخلوطی فرموله شده از روانسازها ، رزین های ضد آب و ترکیبات هیدروفوبیک می باشد که برای آب بنـد نمودن و نفوذ نا پذیر ساختن انواع بتن ، ملات های بنایی و دوغاب کاری مناسب می باشد . واتر پروف مایع بتن پس از افزوده شدن به بتن، به لحاظ دارا بودن مواد روانساز بتن در فرمولاسیون خود ، به سرعت درآب پخش میشود و بصورت یک عامل قوی پخش کننده ذرات عمل کرده و سبب میشود که ذرات سیمان که تمایل به کلوخه شدن دارند، پخش شوند و سطح آزاد وسیعتری بدست آورند. بدین ترتیب آب موجود در مخلوط به نحو مؤثرتری عمل کرده و عمل هیدراسیون با آب کمتر و به نحو مؤثرتری صورت پذیرد این امر سبب می شود میزان آب مصرفی تا بیش از 10% کاهش یافته و در نتیجه بتن با دانسیته بیشتر و نفوذ پذیری کمتر حاصل می گردد. علاوه بر این، روان شدن بتن به کمک ماده افزودنی واتر پروف مایع ، به دلیل پخش مناسب ذرات در مخلوط بتنی ، فضای خالی بین سنگدانه ها را پر نموده و مخلوطی یکپارچه و همگن تشکیل می دهد.

ویژگی های عایق رطوبتی واترپروف مایع بتن 

این محصول عملکردی بهینه شده و همچنین از همه مهمتر یک عایق رطوبتی با طول عمر بالا را تشکیل می دهد. از دیگر ویژگی های واترپروف مایع می توان به موارد زیر اشاره کرد :

واتر پروف مایع بتن واتر پروف مایع بتن, آب بندی با مایع واترپروف

  • دارای خاصیت کشش
  • دوام بالا
  • انعطاف پذیر
  • مقاوم در برابر سایش
  • مقاومت شیمیایی بالا
  • افزایش مقاومت بتن
  • احتمال نصب موفقیت آمیز آن بسیار بالا است.
  • تا عمق 20 میلی متر نفوذ کرده و یک آب بند محکم را تشکیل می دهد.

بنابراین، در صورت استفاده از این روش می توان در زمان خود صرفه جویی کرد و همچنین نیازی به متوقف کردن کارهای دیگر ندارد، زیرا در صورت استفاده در صبح، تا بعد از ظهر خشک و سفت خواهد شد. این در حالی است که ورق ها و آب بندهای جامد علاوه بر زمان عمل آوری بالا، به تدریج تخریب می شوند. تشکیل عایق رطوبتی با استفاده از واترپروف مایع یک سطح آب بندی شده با طول عمر بالا را ارائه می دهد. این ماده به تعمیر و نگهداری احتیاج ندارد، بنابراین، یک جایگزین هوشمندانه برای سایر روشهای معمولی است و حتی اگر سطح مورد نظر به مدت 200 سال دوام بیاورد، واترپروف اعمال شده روی آن تجزیه نخواهد شد. جهت اطلاع از فروش و اجرای خدمات عایقکاری با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.