سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات اجرای واترپروف محافظ نما در کرج

نظر

خدمات اجرای واترپروف محافظ نما در کرج : یکی از اصلی ترین مشکلات امروز در صنعت ساختمان نفوذ نم و رطوبت به داخل ساختمان می باشد . بسیار دیده شده است رطوبت نفوذ کرده، به داخل نمای ساختمان و حتی داخل ساختمان موجب تخریب نما و همچنین تخریب و طبله کردن گچ و یا مصالح نازک کاری داخلی ساختمان می باشد ،  که برای این امر یکی از راهکارهای بسیار مناسب و ارزان قیمت که جهت آب بندی و عایق کاری نمای ساختمان ارائه شده است انجام واترپروف نما یا محافظ نما می باشد. واترپروف نما را می توان روی کلیه سطوح و کلیه مصالح موجود مورد استفاده، برای نما اعم از بتنی، آجری، سنگهای مصنوعی، گرانیت و …اجرا نمود. از جمله ویژگی های واترپروف کردن نما یا آب بندی نما این است که هیج گونه جلوه ویژه، براقیت و یا پوشش روی سطح ایجاد نمی کند. همچنین واترپروف نما، سطوح و نمای ساختمان را در برابر شوره زدن، رشد قارچ و کپک و کلیه عوامل مخرب محافظت می نماید.

خدمات اجرای واترپروف محافظ نما در کرج

ضد آب سازی نمای ساختمان از جمله روش ها و ایده هایی می باشد با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی شاه ارائه ایده های نوین در این زمینه می باشیم. طراحی نماهای ساختمان با بهره مندی از تکنولوژی به روز نظیر واترپروف کردن بسیار مورد توجه کاربران و مخاطبان واقع شده است. ضد آب سازی نمای ساختمان با بهره مندی از واترپروف کردن در بدترین شرایط اقلیمی به بهترین شکل جوابگو بوده و حداقل ماندگاری این محصول در ضد آب سازی نما در بدترین شرایط آب و هوایی 5 سال می باشد. استفاده از این روش در بخش شمالی کشورمان با توجه به بارانی بودن ایام در طول سال بسیار مناسب و ایده آل می باشد افراد می توانند با کسب اطلاعاتی دقیق در این خصوص و مناسب ترین گزینه ضد آب سازی نما از ویژگی ها و مزیت های این علم نوین برخوردار شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

واترپروف نمای سازه واترپروف نمای سازه, آب بند کننده نما

مهم نیست نمای ساختمان شما از چه مصالحی تشکیل شده باشد. نمای ساختمان شما از هر مصالحی ساخته شده باشد می توانید با واترپروف نما آن را آب بندی نمایید. واترپروف یا محافظ نما روی تمامی سطوح و مصالح به کار رفته برای نما مانند بتنی، گرانیت، آجری، سنگ های مصنوعی و … قابل اجرا می باشد. ویژگی مهم واترپروف نما این است که ضمن آب بندی نمای ساختمان، هیچ گونه براقیت یا پوششی روی نمای ساختمان ایجاد نمی کند. این ماده تا 3 سانتی متر به درون سطح نفوذ کرده و تمامی درزهای سطحی را پر می نماید. واترپروف نما را می توان روی تمامی مصالح ساختمانی جدید و قدیم استفاده کرد و نمای ساختمان را در برابر نفوذ رطوبت و هوازدگی محافظت کرد. همچنین این ماده از شوره زدن، رشد کپک و قارچ و … بر روی نمای ساختمان جلوگیری می نماید.