سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش عایق های صوتی دیوار مشترک آپارتمان ها

نظر

فروش عایق های صوتی دیوار مشترک آپارتمان ها  : به منظور کاهش صداهایی مانند صحبت کردن، تلویزیون و مکالمه با تلفن و... می بایست از عایق صوتی دیوار مشترک شرکت گوهر ابنیه پایتخت در آپارتمان ها، منازل مسکونی و اداری استفاده نمود. این نوع از عایق صوتی دیوار مشترک برای مصارف مسکونی یا اداری به کار می روند و صداهایی را که با فرهنگ آپارتمان نشینی در تضاد باشند، کاهش داده و جایگزین بسیار مناسبی برای عایق های سنتی به شمار می آیند. عایق های صوتی دیوار مشترک شرکت STI  به صورت رولی بوده و با استفاده از قیچی و کاتر به اندازه دلخواه برش داده می شوند و بدون نیاز به چسب بر روی سطوح نصب و اجرا می گردند.

فروش عایق های صوتی دیوار مشترک آپارتمان ها 

راهکار مناسب جهت عایق صوت نمودن دیوارهای مشترک چیست؟
جهت عایق نمودن دیوار مشترک مابین دو واحد می بایست از عایق های صوتی چسبدار به ضخامت 2 تا 5 سانتیمتری استفاده نمود. به این ترتیب که ابتدا یک لایه عایق جاذب صدا به ضخامت 2 یا 2.5 سانتیمتری به صورت عمودی بر روی دیوار نصب و در صورت نیاز لایه بعدی (لایه دوم) را به صورت افقی بر روی لایه اول اجرا می نماییم. پس از اتمام عملیات عایق کاری جهت داشتن ظاهری زیبا و مناسب و همچنین بالا بردن سطح کیفی کار  و محافظت عایق در برابر ضربات مکانیکی و روزمره می بایست از یک لایه محافظتی نظیر؛ کاغذ دیواری ضخیم خارجی ، دیوار پوش، پانل گچی، چوب، گچ و خاک نمودن و ... استفاده نمود. روش فوق بهترین پیشنهاد جهت کاهش صدای انتقالی به محیط تا به امروز می باشد. عایق جذب صدا با ساختار دو رو صاف از ضخامت 6 تا 50 میلیمتر موجود بوده و در دو نوع ساده و پشت چسبدار قابل ارائه می باشد. به طور مثال، اگر دیواری مشترک با محیط مجاور دارید، جهت آکوستیک نمودن آن محیط می بایست از دو لایه عایق صوتی چسبدار که ضخامت هر یک 20 میلیمتر می باشد (4 سانتی متر) استفاده نمایید. لایه اول به صورت عمودی و لایه دوم را به صورت افقی بر روی سطح دیوار نصب و اجرا نمایید تا صدای انتقالی به محیط شما تا حد قابل توجهی کاهش یابد. پس از نصب و اجرای عایق صوتی با ساختار دو رو صاف STI بر روی دیوار موردنظر می توان جهت داشتن ظاهری مناسب و زیباتر و بالا بردن کیفیت کار اجرایی، بر روی سطح عایق از یک لایه محافظتی نیز استفاده نمود. شایان ذکر است جهت آکوستیک نمودن سقف نیز از روش فوق استفاده می گردد.عایق دیوارهای مشترکعایق دیوارهای مشترک

انواع عایق های صدا :

عموما بهترین عایق های صدا که می توان از آن نام برد شامل :

می باشد که بسته به نوع مکان ونوع صدا می توان در پروژه ها و در ضخامت ها و دانسیته ها مختلف به کار برد . در پروژه هایی که توسط این شرکت اجرا می شود در ابتدا با سنجش میزان شدت بلندی صدا با دستگاه دسی بل سنج ، عایق مناسب  که معمولا بصورت تلفیقی از دو یا سه لایه عایق می باشد اجرا می گردد. اجرای عایق صوتی دیوار مشترک ، اجرای عایق صوتی مخصوص چاله آسانسور ، اجرای عایق لوله های فاضلاب ، اجرای عایق سقف از بهترین روش های کاهش صدا می باشد . برای ایجاد محیطی ساکت و دلنشین تنها راه حل اجرای عایق صدا می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.