سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد عایق های مایع نانو آبگریز در عایق کاری

نظر

کاربرد عایق های مایع نانو آبگریز در عایق کاری : در واقع، عایق های مایع از مواد معدنی و مواد شیمیایی بر پایه آب و یا حلال تشکیل شده و دارای خاصیت پذیرش رنگ های متنوع می باشند. آب گریزی و ضد آب بودن از جمله خواص مطرح این نوع عایق ها می باشند. از عایق های نام برده شده در عایق کاری پشت بام ها، تراس، بالکن، باغچه های تراس، فوندانسیون، پل، تونل، دور لوله های فلزی و بتنی انتقال آب، رنگ برای نمای ساختمان ها و... استفاده می شود. هر ساله بر اثر ورود رطوبت و آب به داخل و یا نفوذ آن به درون اجزا ساختمانی ضررهای هنگفتی وارد آمده و تاثیرات نابود کننده ای بر روی سازه ساختمان ها به وجود می آید. چوب ها می پوسند ، فلزات دچار زنگ زدگی می شوند. از جمله تاثیرات دیگر هجوم رطوبت و ماندگاری آن ، ظهور حشرات و قارچها در ساختمان می باشد.

کاربرد عایق های مایع نانو آبگریز در عایق کاری

روکش های گچی دیوارها متورم می شوند. اگر سرمای هوا به درجه ی مناسبی برسد، یخبندان موجبات تخریب اکثر مصالح را فراهم می آورد. آبی که به داخل مصالح ساختمان نفوذ کرده است ، پس از منجمد شدن منبسط می گردد، و آب منبسط شده مصالح را خرد و فرسوده می کند. این پدیده را در اجزا نمای ساختمان مانند سنگ ، آجر یا اندود ها بیشتر مشاهده می کنیم. رطوبت به دو طریق به دیوار تاثیر می گذارد: اول جذب رطوبت موجود در خاک و دومی تاثیر رطوبت ناشی از بارندگی . بدترین خرابی ها در مورد دیوارهایی که فاقد درپوش هستند رخ می دهد. نقص در اجرای بام ها و یا درپوش روی دیوارها به مرور و به صورت متوالی ساختمان را چنان فرسوده می کند که تا مرز تخریب کامل ساختمان را تهدید می کند.

عایق های رطوبتی مایع عایق های رطوبتی مایع, بهترین مواد عایق کاری

عایق رطوبتی ساختمان نقش بسیار مهمی را در سازه ، خانه و ساختمان شما ایفا می‌کند می‌توان گفت که عایق رطوبتی یکی از مهمترین قسمت ها در ساختمان به حساب می آید که باعث جلوگیری از نفوذ و نشت روطوبت و باران به درون ساختمان می باشد زیرا نشت باران و رطوبت به داخل ساختمان تاثیرات جبران ناپذیری دارد همچنین عایق رطوبتی مایع نیز دارای نقش بسیار مهمی در ساختمان می باشد. حال اگر برای عایق کاری پشت بام و ایزولاسیون سرویس بهداشتی ،تراس، روف گاردن و همچنین خدمات مربوط به آب بندی استخر و سونا و جکوزی و ایزولاسیون نمای ساختمان خریدار عایق رطوبتی مایع هستید و یا به توجه به نیازهای خود به دنبال فروشنده عایق رطوبتی مایع مجموعه گوهر ابنیه پایتخت با ارائه بهترین مواد با بالاترین کیفیت در خدمت شما عزیزلان می باشد. جهت اطلاع از فروش و اجرای محصولات عایق بندی مایع با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.