سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایا استفاده از عایق های رطوبتی ماستیک نانو

نظر

مزایا استفاده از عایق های رطوبتی ماستیک نانو : این عایق ها بر پایه رزین هستند و به صورت اکریلاتی و استایرنی محلول در آب تولید می شوند. آنها در برابر مواد آهکی بسیار مقاوم هستند و می توان از آن در محل های مرطوب هم استفاده بهینه کرد. همچنین می توانید از این عایق برای آب بندی دودکش ها و درزهای کوچک، استفاده کنید. عایق های ماستیکی بدون نیاز به حرارت دادن قابلیت اجرا دارند. ماستیک رطوبتی سفید آماده مصرف S500 ،در صنعت ساختمان ،ما بین ترک های آسفالت و ایزوگام پشت بامی که در اثر نشست زمین و یا  انبساط و انقباض (ژوئن) به وجود آمده است ، استفاده می گردد.

مزایا استفاده از عایق های رطوبتی ماستیک نانو

لازم به ذکر است ترک های ایجاد شده توسط عوامل محیطی که در سطوح آسفالت و یا ایزوگام پشت بامی مشاهده می کنیم در طول شبانه روز ،متغیر می باشند و باز و بسته می شوند ،به همین دلیل به هیچ عنوان از مواد سفت مثل سیمان، مصالح ساختمانی بنائی، ملات و یا هر چیزی غیر آب بند دیگر استفاده نشود. ماستیک سفید ارتجاعی S500 بسیار راحت پس از آزاد و مشاهده کردن درز یا ترک داخل محل قرار می گیرد و با خاصیت لاستیکی که دارد، به سطح بغل درز چسبیده و با خاصیت کشسانی خود مانع ترک خوردگی و در نهایت مانع از آب دادن سطوح می شود. جهت اطلاع از فروش محصولات عایق بندی نانو با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق های آب بندی ماستیکی نانو عایق های آب بندی ماستیکی نانو, بهترین مواد آب بندی

مزایا استفاده از عایق رطوبتی ماستیکی نانو :

  1. سادگی در اجرا و بالا رفتن عمر عملیات ایزولاسیون.
  2. با روش فوق بر خلاف روش های سنتی می توان سرویس بهداشتی را تا سقف آب بندی نمود و مانع عبور رطوبت و بخار آب از داخل حمام و سونا به دیوار پشتی شد. این موارد ضد خزه، جلبک و باکتری بوده و در بهداشت محیط کاملا موثر است.
  3. در صورت نیاز به تغییرات در سرویس و کنده کاری (اضافه نمودن توالت فرنگی و از این قبیل) مانند روش های سنتی نیاز به ترمیم و تعویض کل لایه ایزولاسیون نیست و در فضای سازه، عدم نیاز به لایه پشتیبان، عدم تغییر حالت در مقابل ضربه، حرارت اشعه های خورشیدی و ....
از جمله نقاط قوت این محصول ماستیک نانو می توان به قابلیت نانو تکنولوژی دارد (نفوذ پذیری به عمق سازه)،  انعطاف پذیری عالی به دلیل درصد سیلیکون بالا، قابلیت چسبندگی به انواع سطوح با پایداری حرارتی بالا، مقاوم در برابر سایش و ضربه، عدم ترک خوردن ناشی از افزایش حجم، عدم کاهش حجم چسب بعد از خشک شدن (80 درصد جامد، عاری از هرگونه ترکیب آلی فرار)،  قابلیت اجرا در هر نوع ضخامتی و ترکیب با رنگ های اصلی پایه آبی، مقاومت شیمیایی بسیار بالا در برابر حلال ها، اسیدها و بازها، قابل استفاده بعنوان چسب کاشی جهت ترمیم کاشی های شکسته، بدون بو، غیر سمی، غیر قابل اشتعال و مقاوم در برابر آب شور، قابل استفاده در مجاورت آب های آشامیدنی نام برد.