سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش نفوذگر بتن و نقش آن در آب بندی

نظر

فروش نفوذگر بتن و نقش آن در آب بندی : نفوذگر بتن نوعی پودر پرکاربرد برای آب بندی بتن،آب بندی مخازن بتنی، آب بندی استخر های بتنی، آب بندی تانک ها و سپتیک های بتنی، و آب بندی کلیه سازه های بتنی است که برخی از اجزاء آن خاصیت نفوذی قابل توجهی در بتن دارند، در واقع پودری است که پس از اختلاط با آب تبدیل به دوغاب می شود که پس از اجرا با حرکت به درون ماتریس بتن درون آن کریستالیزه می شود و منافذ بتن را مسدود می نماید و آب بندی بتن از داخل انجام می شود.

فروش نفوذگر بتن و نقش آن در آب بندی

حفاظت بتن پس از آب بندی در اثر واکنش اجزاء گوناگون موجود در محلول هنگامیکه با سطح بتن تماس می گیرند،آغاز می شود. این مواد از طریق حفره های موئین بتن و یا مکانیزم فشار اسمزی به عمق بتن نفوذ می کند. از واکنش مواد شیمیایی گوناگون با یکدیگر و آب، کریستالهایی تشکیل می شوند که باعث انسداد حفره های موئین بتن و ترکهای حاصل از جمع شدن میگردند و رطوبت را به بیرون می رانند. این فرایند بر اثر فشار آب صورت میگیرد و دراثر فقدان آب اجزاء تشکیل دهنده نفوذگر بتن بصورت غیر فعال در محل باقی می مانند. به مجرد نفوذ آب، نفوذگر در تماس مجدد آب قرار می گیرد و فعال می شود و واکنش شیمیایی و فرایند درزبندی بطور اتوماتیک تکرار شده و به عمق بیشتری از بتن پیشروی می کند. پوشش نفوذگر بتن پوشش نفوذگر بتن

ملات نفوذ گر بتن گونه ای از مواد آب بند کننده کریستال ساز، با قدرت نفوذ بسیار زیاد به داخل بتن می باشد که برای آب بندی و محافظت بتـن در برابر نفوذ آب و مواد شیمیایی مخرب کاربرد دارد . پس از اجرا روی سطح بتـن، طبق قانون لوله های مویین با مکانیزم اسمزی به داخل بتن نفوذ نموده و با آهک آزاد و رطوبت موجود واکنش داده و تمامی ترک ها و لوله های مویین را با ساخت کریستال های سوزنی پر می کند و بتن را در برابر نفوذ آب ، یون ها و مواد شیمیایی مخرب موجود در انواع فاضلاب و آب دریا مقاوم می سازد . پودر نفودگر کریستال ساز را به روشهای مختلف دوغابی ، اسپری و خشک می توان روی سطح اجرا نمود وبه روش بلورسازی داخل بتن ، آب بندی دائمی را برای سازه مهیا نمود . فرآیند کریستال سازی نفوذگر، دائمی است و در صورت قرار گرفتن در مجاورت آب ، به دلیل خاصیت آب دوست بودن ، عمل کریستال سازی ادامه خواهد یافت . این روش آب بندی دائمی است و هیچ گونه خطر و اثر سوئی برای آب آشامیدنی ندارد . جهت دریافت اطلاعات از فروش محصولات عایق کاری و آب بندی مخازن و سازه های بتنی و فلزی با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.