سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه عایق رطوبتی ایزوگام برای ساختمان ها

نظر

عرضه عایق رطوبتی ایزوگام برای ساختمان ها : در فصل پاییز و زمستان و یا در مناطقی که به طور کلی بارش‌ها زیاد است، برای آب بندی کردن قسمت‌های مختلف ساختمان و جلوگیری از نفوذ رطوبت به آن، به خصوص سقف از عایق رطوبتی استفاده می‌شود. از عایق‌های رطوبتی معمولا در همه مکان‌هایی که در معرض تماس با آب قرار دارند مثل پشت بام، سرویس بهداشتی و حمام، استخر و … استفاده می‌شود و عدم استفاده و جدی نگرفتن آن می‌تواند منجر به نفوذ رطوبت به ساختمان و در نهایت بروز مشکلاتی از جمله زنگ زدن فلزات، رشد کپک و قارچ‌ها، یخ زدگی سازه‌ها و … شود. عایق نانو و عایق ایزوگام از انواع مختلف عایق‌های رطوبتی هستند.

عرضه عایق رطوبتی ایزوگام برای ساختمان ها

به طور کلی پس از انجام زیر سازی‌های لازم، اجرای ایزوگام دیوارها زودتر از کف انجام می‌شود و پس از آن اجرای پوشش نهایی که سرامیک یا کاشی است روی ایزوگام اجرا می‌شود. در این مرحله اجرای ایزوگام دیوارها و کف با هم انجام نمی‌شود، زیرا با رفت و آمد کارگران و کاشی کار امکان سوراخ شدن ایزوگام وجود خواهد داشت. در حین اجرای ایزوگام دیوارها معمولاً کمی از ایزوگام را روی کف (10 سانتی‌متر) نیز اجرا می‌کنند و در مرحله بعد ایزوگام کف را به آن وصل می‌کنند. لازم به یادآوری است که معمولاً ایزوگام کردن دیوارها در سرویس‌های بهداشتی که کابین دوش دارند در همه دیوارها تا ارتفاع 180سانتی‌متری اجرا نمی‌شود و این امر تنها برای بخش کابین دوش اجرا می‌شود و بقیه دیوارها را در صورت درخواست کارفرما تا ارتفاع 10 تا 20 سانتی‌متری دیوار ایزوگام می‌کنند که کاهش در هزینه‌ها را به دنبال دارد. پس از اجرای پوشش نهایی دیوارها، معمولاً اجرای ایزوگام کف انجام می‌شود. این نکته را در نظر داشته باشید که ایزوگام دیوار باید روی ایزوگام کف قرار بگیرد.

ایزوگام کاری در سازه ایزوگام کاری در سازه, عایق بندی رطوبتی

پس در هنگام اجرای ایزوگام کف، با حرارت ایزوگام دیوار را کمی بلند کرده و ایزوگام کف را زیر آن می‌چسبانند. علت این کار این است که آب و رطوبت از درز بین آب و دیوار نفوذ می‌کند به فضای زیر ایزوگام نفوذ نکند و نم زدگی به وجود نیاورد. در حین اجرای ایزوگام کف باید دقت شود که لوله فاضلاب سرویس ایرانی و کف شور نیز پوشش خوبی داده شوند تا آب از این ناحیه به زیر نفوذ نکند. همچنین از بریدن لوله فاضلاب سرویس فرنگی خودداری شود زیرا نصب آن پس از اجرای کفپوش با سختی مواجه خواهد شد. اجرای گچ درون لوله‌های فاضلاب و آب در حین عایق کاری موجب مسدود نشدن آن‌ها توسط قیر می‌شود. جهت اطلاع از فروش محصولات عایق بندی ایزوگام با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.